گل آرایی ویژه تولد

کد انگور 110685
  • زمان تحویل از فردا (امکان تعیین ساعت)
  • برای تحویل امروز با ما در تماس باشید: 09026637172

27,300,000 تومان

انتخاب تاریخ و ساعت تحویل
تاریخ تحویل
روش ارسال
ساعت تحویل
لطفاً تاریخ و روش ارسال را انتخاب کنید
    متن پیام شما به گیرنده:
متن کارت هدیه
Card Message (English)

مزایای این محصول

خدمات ویژه و تضمین‌های انگور برای این کالا

  • ارسال تاج گل تبریک به سراسر ایران
  • گل طبیعی
  • ارسال رایگان
  • تحویل رأس ساعت (طبق زمانبندی شما)
  • عکس قبل از ارسال و لحظه تحویل
  • امکان تحویل در نمایشگاه یا تالار
  • تحویل فوری
  • پرداخت ارزی و ریالی $ € £

مشخصات محصول

جزئیات ابعاد، گل‌ها و اطلاعات تکمیلی

عرض به همراه تزئینات 140 - 160 سانتی‌متر
ارتفاع به همراه تزئینات 165 - 180 سانتی‌متر
توضیحات

نوع گل آرایی : باتوجه به انتخاب شما به صورت گل طبیعی یا مصنوعی انجام میشود

توجه : ممکن هست پایه  بوم دقیقا مشابه تصویر نباشد 

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گل آرایی ویژه تولد”
Currency payment for customers outside Iran


Anguor: Your International Online Flower Shop

  • 🌍 Operating in over 40 countries worldwide
  • 🚚 Flower delivery in Iran: within 4 hours
  • 🌎 Flower delivery to other countries: within 1 day
  • 🔒 Secure payment options: We accept PayPal, Visa, and MasterCard
Payment Options

نظرات مشتریان

انزلی

زین بی‌نوایی می‌کِشند از عشق تراران ما این عبر چو یعقوب من، وان گل چو یوسف در چمن کارتون خیلی زیباست و همیشه منو سرافراز و سربلند کرده. افتخار می‌کنم که باهاتون کار می‌کنم و ازتون خرید می‌کنم. ان‌شاءالله که همیشه موفق و پیروز باشی

تهران

Hi 👋🏻 This is Osama from Kuwait. I’d like to share my experience with Anguor Flower Shop. Their service was smooth and excellent from start to finish. I placed an order from Kuwait for my friend in Tehran, and everything went perfectly. Once again, thank you, Anguor you’re simply the best ❤️❤️

تهران

سلام، وقت شما به خیر. بابت ارسال گل خیلی از شما ممنونم. واقعاً سر وقت و خیلی آن‌تایم به دست من رسید. در خصوص تازگی گل و بسته‌بندی هم که عالی بود، صد درصد عالی! بابت پیگیری که امروز انجام دادید هم از شما تشکر می‌کنم. زنده باشید، وقتتون هم به خیر باشه.

تهران

سلام عزیزم، دستتون درد نکنه. خیلی عالی بود. ممنون که یه کمی اولش اذیتتون کردم و تغییر دادم و اینا. مرسی که با صبر و حوصله به خواسته‌ام گوش دادید. و یه چیزی که دلم می‌خواست رو برام فرستادید، عالی بود. بچه خوهرم هم کلی خوشحال شد. مرسی!

قزوین

سلام روزتون بخیر. خیلی ممنونم از خدمات بسیار شیک و سریعتون و پاسخگوییتون. کارتون بسیار عالیه. امیدوارم که بتونم مداوم باهاتون همکاری کنم و بهتون زحمت بدم سفارش‌های ما رو ارسال کنید. ممنونم ازتون. روز خوبی داشته باشید.

تهران

سلام و عرض ادب. وقت شما به‌خیر. سپاس از مجموعه خوب انگور و سپاس از کیفیت کار، روحیه مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی مسئولانه پشتیبان. کیفیت کار عالی بود، دقیقاً مطابق با عکسی که در سایت و هنگام ثبت سفارش دیدیم. ممنونم. سبز باشید.

تهران

سلام وقتتون بخیر، خیلی خیلی عالی بود. ممنونم ازتون هم بابت وقت‌شناسی و خوش‌قولیتون، هم بابت کیفیت گلی که برام فرستادین. مثل همیشه عالی بود. خیلی ممنونم از مجموعه گل انگور، مثل همیشه بهترین بود. مرسی.

شیراز

سلام، خسته نباشین. خواستم ازتون تشکر کنم بابت سایتتون، بابت این گیاه زیبایی که برای من ارسال کردین. خدماتتون عالی بود، ممنونم ازتون. ان‌شاءالله که در سفر بعدی هم بتونم بابت مشاوره ازتون کمک بگیرم. ممنونم.

تهران

سلام، نمی‌دونم آقا هستید یا خانم رسولی، ولی به‌هرحال خیلی متشکرم که سفارش رو پیگیری کردید؛ واقعاً کار من رو راحت کردید. گلی که برای یکی از عزیزان می‌خواستم بفرستم، هنوز نمی‌دونم به دستشون رسیده یا نه. قرار بود وقتی رسید، به من پیام بدن؛ پس حتماً هنوز نرسیده.

تهران

من تشکر میکنم از شما بابت اینکه همیشه گل های خیلی قشنگی رو اماده میکنید و واقعا میتونم بگم عکس گلی که من میبینم.... .........تاج گلیو که میبینم بهتر از عکسی هست که توی سایت هستش واقعا موفق باشید لطف کردید ممنون

ارومیه

جناب رسولی، سلام وقتتون بخیر، خسته نباشین. ممنونم از زحمت‌تون، خیلی لطف داشتین. چیزی که من تصور می‌کردم، خیلی فراتر از اون شد. عالی و بی‌نظیر بود. سپاسگزارم. ان‌شاءالله بتونم بیشتر از این‌ها مزاحمتون بشم. امیدوارم فضای کاری‌تون روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشه.

تهران

سلام، خوبی؟ وقتتون بخیر. آقا این گل خیلی قشنگ شده، دست‌تون درد نکنه، زحمت کشیدین. ان‌شاءالله حتماً در برنامه‌های بعدی هم از مجموعه‌ی شما استفاده خواهیم کرد. این اولین تجربه‌ی ما بود، ولی واقعاً راضی بودم. ممنون از زحمتی که کشیدین.