دانستی ها

اگر هدایا حرف می‌زدند….!

اگر هدیه ها حرف میزدن

صدا یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی است. حتی هنگامی که با شخصی از طریق تلفن صحبت می‌کنیم، از طریق صدای او حالت روحی او را درک می‌کنیم. وقتی کسی خوشحال است، صدای او هیجان انگیز و سرشار از شادی است. اما وقتی غمگین است، صدا کم و بی‌انرژی است. انسانها قدرت ابراز احساسات خود را دارند و ارسال هدیه را راهی برای بیان احساسات خود می‌دانند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر هدایا می‌توانستند صحبت کنند، چه می‌شد؟ تصور اینکه هدایا چه می‌گویند بسیار جذاب است.

گیاهان

صدای گیاهان

 

گیاهان همیشه در کنار ما هستند. حتی وقتی انسانها روی این سیاره فرود نیامده بودند، روی زمین حضور داشتند. اگر گیاهان صدا داشته باشند، مطمئناً از انسان‌ها می‌خواستند که با آب و سایر مواد مغذی از آنها مراقبت کنند. گیاهان هدایای خاص و زنده‌ای هستند و حضورشان موجب شادی می‌شود.

 

گل‌ها

صدای گلها

 

گل‌های زیبا و خوشبو دل ما را تسخیر می‌کنند و پیام‌های عشق ارسال می‌کنند. آنها به قدرت لبخند و انرژی مثبت ایمان دارند. به همین دلیل، تنها صدای آنها لبخند است که همچون جادو در زندگی افراد اثر می‌کند.

 

کاور یا جلد پاسپورت

صدای کاور پاسپورت

 

داشتن یک پاسپورت ضروری است تا بتوانید از کشور خود خارج شده و تجربه‌ی سفر به دیگر نقاط جهان را داشته باشید. به همین دلیل، جذابیت و محافظت از پاسپورت با استفاده از یک کاور شخصی‌سازی شده افزایش می‌یابد. این کاور با هیجان و شوق وارد کیف شما می‌شود تا آرزوهای شما را با سفرهای جهانگردانه به واقعیت تبدیل کند.

 

دفتر خاطرات

صدای دفتر خاطرات

 

گوش دادن به داستان‌های عاشقانه قدیمی واقعاً خسته‌کننده است. یک دفتر خاطرات ممکن است به نویسندگان خود التماس کنند که از حرف زدن طولانی دربارهٔ داستان‌های عشق گمشده خودداری کنند و به جای آن با ایده‌های جذاب و نوآورانه بیایند.  کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که یک ایده از آن دفتر، فردا چه موجی از محبوبیت را به دنبال خواهد داشت.

 

شکلات

اگر هدایا حرف می‌زدند....! - انگور

 

شکلات‌ها با افتخار می‌پذیرند که همه افراد، از کودکان دو ساله تا بزرگان شصت و شش ساله، از طعم و مزه خود لذت می‌برند. اما شکلات‌های هوشمند امروزی هم می‌دانند که برای بهبود وضعیت سلامتی شما، باید از مصرف زیاد آنها پرهیز کنید. به عنوان یک دوست مهربان، به شما اشاره می‌کنند که به خاطر سلامتی خود، به میزان معقول و متناسب مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *