مناسبتی

هدایای مناسب برای قدردانی از ماماهای عزیز

هدایای شگفت‌انگیز برای روز ماما

با توجه به اینکه ماماها نقش قابل توجهی در جامعه دارند، شایسته است که در روزی که به نام آنها اختصاص یافته است، هدیه‌ای تدارک ببینیم و به آنها تقدیم کنیم. ماماها به عنوان افرادی که به مراقبت از سلامت و خوبی مردم می‌پردازند، ارزشمند و با ارزش شناخته می‌شوند. تقدیم هدیه‌ به ماماها نشان از ارزشگذاری به کارهایشان و ارتباط نزدیک با جامعه دارد. این روز مخصوص هم فرصتی است که بتوانیم از زحمات و فداکاری‌های ماماها قدردانی کنیم و از این راه ارتباط و احترام خود را نسبت به آنها نشان دهیم.

  • ماگ 

ماگ روز ماما

 

چاپ عکس روی ماگ یکی از پرطرفدارترین هدیه‌ها می باشد که برای مناسبت‌های شغلی یک انتخاب عالی است.

امروزه می‌توانید عکس دلخواه خود را روی ماگ‌ها چاپ کنید و به فرد موردنظر هدیه دهید. یکی از جالب‌ترین ماگ‌ها، ماگ‌های حرارتی هستند که با رسیدن به حرارت مناسب، عکس روی لیوان ظاهر شود و صحنه‌ای بسیار زیبا و احساسی را پدید می‌آورند.

مزایای چاپ عکس روی ماگ هدیه:

  • هدیه‌ای مناسب و ارزان قیمت
  • زیبا و به یاد ماندنی
  • قابل شست وشو
  • روپوش پزشکی

روپوش مامایی

 

رو پوش یکی از اقلامی است که به شدت مورد استفاده ماما های عزیز قرار میگیرد. میتوانید یک روپوش در سایز شخص مورد نظر تهیه کنید و به عنوان هدیه ای پر کاربرد تقدیم حضورش کنید و این روز را تبریک بگویید.

 

  • تهیه و هدیه اتیکت

اتیکت مامایی

 

اتیکت یکی از وسیله های پرکاربرد در بیمارستان محسوب می‌شود که با به همراه داشتن پرسنل، بیماران به خوبی به نقش هر فرد واقف می‌گردند. با هدیه اتیکتی که نام و شغل ماما (در بعضی مواقع چاپ عکس فرد مورد نظر) روی آن نوشته شده است هدیه ای پر کاربرد را در روزی به یادماندنی تقدیمشان کنید.

 

  • هدیه گل روز ماما

گل علاوه بر مظهر زیبایی یکی از هدایایی است که نشان دهنده عواطف و احساسات انسان در شرایط مختلف است. تیم انگور با در نظر گرفتن تمام سلیقه‌ها و روانشناسی گلها انواع گل‌آرایی‌های زیبا را تداریک دیده است تا احساسات شما را به خوبی منتقل کند.

هدیه باکس گل فانتزی در روز ماما:

باکس فانتزی

باکس‌های گل فانتزی از مجموعه باکس‌هایی هستند که محبوبیت خاصی نیز در بین مردم پیدا کرده‌اند، زیرا در مناسبت‌های شغلی، روزهای تولد یا جشن‌های ویژه به عنوان هدیه‌ای خاص و جذاب شناخته می‌شوند.

هدیه گلهای آپارتمانی:

Houseplants gift

گلهای آپارتمانی به عنوان گلهایی که اگر در شرایط مساعد نگهداری شود تا مدت ها در محل کار یا منزل باقی می‌مانند، گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن در روز ماما هستند. از جمله هدایای پرطرفدار، گیاهان گلدار آپارتمانی هستند که زیبایی شگفت‌انگیزی به فضای اطراف خود می‌بخشند.

مجموعه گل و گیاه انگور گیاهان آپارتمانی مقاوم و زیبا مانند آنتوریوم، سانسوریا، ارکیده، زاموفیلیا، آگلونما، انواع فیکوس، نخل شامادورا، یوکا و بسیاری از گیاهان دیگر را که از جمله گیاهان آپارتمانی مخصوص هدیه دادن هستند، برای شما پیشنهاد می‌کند.

تزئین کردن یک آداب مرسوم هدیه دادن است که علاوه بر افزودن زیبایی، بار معنایی و جنبه احترام به شخص متقابل را به همراه دارد. می‌توانید با سفارش روبانی به دور گلدان و یا قراردادن کارت تبریک هدیه خود را خاص‌تر کنید. با سفارش آنلاین گلهای آپارتمانی در سریعترین حالت ممکن هدیه خود را به دست عزیزانتان در بیمارستان و یا محل کار و یا درب منزل برسانید.

هدیه تراریوم:

هدیه تراریوم

تراریوم فضایی برای کاشت گیاهان است که می‌توان به عنوان یک باغ شیشه‌ای از آن نام برد. تراریوم‌ها جزو هدایای گل لوکس محسوب می‌شوند که علاوه بر اینکه هدیه‌ای از جنس گل هستند، جعبه شیشه‌ای آنها زیبایی منحصر به فردی نیز به آن بخشیده است. تراریوم‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع گیاه و سلیقه خود می‌توانید هدیه تراریوم مدنظرتان را برای تبریک روز ماما انتخاب کنید. با خرید تراریوم و ارسال آن به عزیزانتان، با هدیه ای از جنس گلهای حساس زحمات و تلاش‌های بی‌پایان آنها را ارج نهید.

روز جهانی ماما فرصت مناسبی است برای جلب توجه هر چه بیشتر مردم و مسوولان نسبت به جایگاه و اهمیت حرفه مامایی در ارتقای سلامت خانواده و تامین سلامت جامعه و از آن رهگذر، ساختن بستری مطمئن برای ترسیم آینده‌ای روشن.

 

رشته مامایی

مامایی رشته کهنی است که از آغاز تولد بشر مفهوم پیدا کرد، اما امروزه به یک حرفه و تلاش و حرکتی عالمانه، همراه با دانش تبدیل‌ شده است. مامایی رشته ای از گروه علوم پزشکی و بهداشت است که به بارداری، زایمان و مشاوره می‌پردازد و هدف علم مامایی سلامت مادر و نوزاد است.

پنجم ماه مه مصادف با 16 اردیبهشت روز ماما نامگذاری شده است. روز جهانی ماما اولین بار در دنیا در سال 1991 میلادی و در ایران برای اولین بار در سال 2014 جشن گرفته شد. هدف از بزرگداشت روز جهانی ماما افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد است.


مامایی در ایران

قدمت رشته مامایی در ایران به شکل آموزش عالی پس از تحصیلات دبیرستان، به 80 سال قبل برمی‌ گردد. اولین آموزشگاه مامایی به نام «مدرسه قابلگی» با 10 نفر شاگرد سال 1298 در بیمارستان بانوان (زنان) سابق شهر تهران تاسیس شد. پس از گذشت 10 سال، اولین آموزشگاه عالی مامایی سال 1308 و با اعطای مدرک معادل لیسانس به عنوان یکی از شعب مدرسه طب آغاز به کار کرد.

در سال 1313 دانشگاه تهران تاسیس شد و سپس دانشکده پزشکی آن نیز افتتاح شد. چند سال بعد در سال 1319 بیمارستان زنان به دانشکده پزشکی ملحق شد. از این آموزشگاه تا سال 1331 در مجموع 462 نفر فارغ‌التحصیل شدند. از سال 1335 تا 1358 برنامه آموزشی آموزشگاه به برنامه یک و نیم ساله پرستاری و مامایی برای لیسانسیه‌های پرستاری تغییر یافت.

پس از آن به ‌دنبال 3 سال تعطیلی انقلاب فرهنگی از آغاز سال 1362 با نام مدرسه عالی مامایی شروع به کار کرد و مجدد از ورودی دیپلم به تربیت کاردان و کارشناس مامایی اختصاص یافت. در سال 1365 پس از انتقال آموزش گروه‌های پزشکی از آموزش عالی به وزارت بهداشت، دانشکده‌های پرستاری و مامایی تاسیس گردید که در بهمن 68 مصوب شد و هم‌اکنون در تربیت دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مامایی ارائه خدمت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *