مناسبتی

چه هدیه ای برای روز معلم بخریم؟

چه هدیه ای برای روز معلم بخریم؟ - انگور

12 اردی بهشت، روز معلم

آینده یک کشور همواره در دست نسل آینده آن سرزمین است . معلمان نماد خرد و آگاهی هستند. زیرا نسل آینده را برای فردایی بهتر آماده می‌کنند. از سوی نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد، 5 اکتبر روز جهانی معلم نامگذاری شده است. در تقویم جمهوری اسلامی ایران نیز روز 12 اردیبهشت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در سال 1358 روز جهانی معلم نامگذاری شده است.

شاید به وقت امتحان و درس پرسیدن که باشد، دانش آموز یا دانشجویی از معلم و استاد خود دل خوشی نداشته باشد. اما روز معلم همه در تکاپوی تهیه هدیه زیبا برای قدردانی از آن ها هستند. در این مقاله هدایای مناسب برای معلمان عزیز را آورده ایم:

 

هدیه روز معلم

همگی ما دوست داریم هدیه ای که تقدیم اطرافیانمان میکنیم برایشان به یادماندنی و دوست داشتنی باشد. ما در انگور هدایایی را برای روز معلم (مشترک خانم و آقا ) معرفی میکنیم تا بتوانید با ایده گرفتن هدیه مدنظرتان را به آسانی انتخاب کنید.

 

  • خرید کتاب

نویسنده کتاب‌های مشهور بازی تخت و تاج می‌گوید: “شخصی که کتاب می‌خواند قبل از مرگ هزاران زندگی را تجربه می‌کند اما افرادی که مطالعه نمی‌کنند، فقط و فقط یک ‌بار زندگی می‌کنند.”

هدیه کتاب اگر با درک درست از شخصیت گیرنده باشد بسیار تاثیر گذار و مناسب خواهد بود.  زمانیکه میخواهید به کسی کتاب هدیه دهید فاکتورهایی از جمله  گروه سنی، علایق، نوع رابطه شما با شخص مورد نظر را درنظر بگیرید. در این راستا میتوانید از کتاب های (عاشقانه، ماجراجویی، روانشناسی، تاریخی) و کتاب‌فروش و یا دوستان مشترک کمک بگیرید. هدیه دادن کتاب‌های نفیسی چون دیوان حافظ، بوستان و گلستان سعدی یا انواع قرآن نیز می‌تواند یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها در روز معلم باشد.

اگر قصد کتاب هدیه دادن به دوستان و عزیزان خود را دارید بهتر است روی کتاب یا داخل پاکت هدیه خود یک متن زیبا بنویسید تا هدیه شما جذاب تر شود.

 

  • عطر و ادکلن

عطر یک هدیه کاملا سلیقه‌ ای و لوکس به حساب می‌آید. برای کادو دادن عطر باید جوانب متفاوتی را بسنجید و عطر مناسب با سلیقه طرف مقابل را خریداری کنید. به طور مثال تیپ شخصیتی، فعالیت‌های روزمره، استایل‌، نوع شغل و … می‌تواند در انتخاب عطر بسیار تاثیر گذار باشد و با بررسی آن‌ها می‌ توانید گزینه مناسبی را انتخاب و به عنوان کادو خریداری کنید.

 

  • شیرینی و شکلات

بیشتر اوقات پیدا کردن بهترین هدیه آسان نیست. اما شکلات همیشه می تواند یک کادوی مناسب برای هر مناسبتی باشد. شکلات دارای قدرت شگفت انگیزی است که برای هر مهمانی، گرما و شادی را به همراه می آورد.

مرکز گل وگیاه انگور با دیزاین هدایای شکلات و گل در قالب باکس گل، این روز را به تمامی معلمان سرزمین ایران تبریک میگوید و آماده ارسال هدایای گل وشکلات شما به سراسر ایران می‌باشد.

 

  • دیزاین کلاس درس با گل

در همه مدارس به مناسبت روز معلم و قدردانی از زحمات آنها جشنی برگزار می‌شود. در این جشن ها تزئین سالن و کلاس درس اهمیت زیادی دارد. معمولا برای دیزاین کلاس از پرچم های رنگی و بادکنک استفاده می‌شود. دیزاین کلاس با گلهای طبیعی (گل آرایی) یک متد به روز و بسیار لوکس می‌باشد. امروزه‌ گل آرایی با ايده های زیباتر و هنرمندانه‌تر، جایگاه ویژه‌ای در مراسم مختلف پیدا کرده است.

میتوانید با خرید عمده گلهای شاخه ای در تعداد و بسته های دلخواه از مرکز گل و گیاه انگور در هزینه خود صرفه جویی کنید و با خیال راحت تعداد زیادی از گلهای مدنظرتان را برای دیزاین داشته باشید.

 

  • هدیه های دست ساز

هدایای دست ساز که با زحمت دست خودتان به ثمر نشسته باشد، میتواند هدیه ای به یاد ماندنی و ارزشمند برای معلمتان باشد. تیم انگور با یک ایده شما را در این روز زیبا همراهی می‌کند:

وسایل مورد نیاز:

  • مداد رنگی های کوچک و غیر قابل مصرف یا مداد رنگی معمولی
  • قاب عکس معمولی به اندازه دلخواه
  • چسب

روش درست کردن قاب عکس روز معلم با مداد رنگی:

  1. در مرحله اول باید مداد رنگی ها را با سایزهای مختلف خرد کنید تا کوچک و عظیم و نامنظم به نظر برسند. این کار قاب عکس را زیباتر می نماید.
  2. سپس مداد رنگی ها را با سلیقه خود در کنار هم روی بدنه قاب بچسبانید و تمام قاب را پرکنید.
  3. در داخل قاب، یک عکس یا متن زیبا چسبانده و به معلمتان هدیه دهید.

 

  • دسته گل یا باکس گل های زیبا

همه میدانند که یکی از کارهای زیبا و لذت بخش، هدیه دادن به کسانی است که عاشقانه آن‌ها را دوست داریم و برای ما زحمات زیادی کشده اند. بیشتر افراد برای مراسم‌های مختلف و گفتن تبریک به یک نفر، برای او گل می‌فرستند. شما هم می‌توانید با ارسال گل، حس فوق‌العاده زیبایی را به معلم خود انتقال دهید.

شما می توانید از طریق لینک زیر ، نمونه های پیشنهادی گل و گیاه انگور برای روز معلم را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *