مناسبتی

معرفی 10 گل برتر و رمانتیک برای ولنتاین | راهنمای جامع خرید گل

چه گل‌هایی برای روز ولنتاین مناسب هستند؟

روز ولنتاین به روز عشق معروف است و در این روز از بهترین و لطیف‌ترین هدیه خدا یعنی گل‌ها برای ابراز عشق استفاده میشود.

در این روز عشاق احساسات خود در زیبایی گلها گنجانده و به شکل دسته گل، باکس گل و یا حتی شاخه‌ای گل به محبوبشان تقدیم میکنند تا خاطره ساز لحظه‌هایشان باشد.

در این مطلب میخواهیم گلهایی که به عشق و ابراز علاقه معروف هستند و بیشترین تاثیرگذاری را دارند معرفی کنیم:

1.لیلیوم سفید

این گل دلربا پیام آور پاکی، زیبایی و اعتماد بوده و لیلیوم سفید رنگ نماد نجابت و معصومیت است.

گل‌های لیلیوم سفید با جذابیتی خیره کننده پیامی خالص و عشقی صمیمانه را به محبوبتان منتقل میکند از این رو انتخاب مناسبی برای هدیه روز عشق میباشد.

گل لیلیوم

2.ژربرای قرمز

گل ژربرا نماد وفاداری در عشق است و پاکی و انرژی مثبت از مشخصه‌های برجسته این گل میباشد. حال تصور کنید رنگ قرمز آن که از دیرباز پیام آور شور و اشتیاق و عشق بوده در میان دسته گل شما چه جنجالی برپا خواهد کرد.

—-> خرید گل ژربرا

گل ژربرا

3.ارکیده سفید

گل ارکیده یک گل سلطنتی با جلوه‌ای مجلل میباشد که رنگ سفید آن نماد فروتنی، تحسین، اعتماد و شروعی دوباره است و به واسطه زیبایی و ظرافتی که دارد انتخابی شیک و زیبا برای زینت دسته گل یا باکس گل شما میباشد.

گل ارکیده

4.لاله سرخ

گل لاله سرخ بهترین رقیب گل رز سرخ در ابراز عشق و علاقه میباشد با جذابیتی منحصربفرد و بینظیر عشق آتشین شما را به رساترین شکل ممکن به معشوقتان تقدیم میکند.

گل لاله

5.لیلیوم قرمز

یکبار دیگر به لیلیوم رجوع میکنیم اما اینبار به رنگ قرمز آن کمی بیشتر توجه میکنیم چرا که رنگ قرمز احساسات آتشین و پرشور را به تصویر میکشند به همین دلیل انتخابی بینظیر برای ابراز شور و هیجان عاشقانه‌های شما میباشد.

گل لیلیوم

6.رز سفید

گل رز همواره در تمام موضوعات و موارد مطرح بوده و رنگ سفید آن همانند دیگر گل‌های سفیدرنگ نشان دهنده عشقی معنوی و روحانی است. گل رز سفید را به کسی تقدیم کنید که با روحتان دوستش دارید.

گل رز سفید

7.لیلیوم صورتی

شاید عجیب به نظر برسد که رنگ صورتی لیلیوم از رتبه بالاتری نسبت به قرمز برخوردار است اما این موضوع قابل انکار نیست که رنگ صورتی برای خانم‌ها خیلی جذاب‌تر از رنگ قرمز میباشد. درنتیجه اگر میخواهید آن‌ها را هیجان زده کنید لیلیوم صورتی را فراموش نکنید.

لیلیوم صورتی

8.آلسترومریای صورتی

—-> خرید گل آلسترومریا

آلسترومریا یا سوسن که رنگ صورتی آن نمادی از دوستی و محبت است و به واسطه رنگ گرم و چشم نواز و گلبرگ‌های ظریف و با طراحی زیبای خالق انتخابی بینظیر برای هدیه به خانم‌ها میباشد.

آلسترومریا صورتی

9.آلسترومریای قرمز

—-> خرید دسته گل آلستر

آلسترومریای قرمز جزو بهترین انتخاب‌های ممکن برای روز ولنتاین میباشند زیرا این گلها با زیبایی چشم نواز خود چشم هربیننده‌ای را مسحور زیبایی خود میکنند اولین پیامی که هر بیننده با دیدن آنها دریافت میکند شور و شوق، انرژی، تحسین و عشق میباشد.

آلسترومریای قرمز

10.رز سرخ

گل رز سرخ از دیرباز همواره اولین و بهترین انتخاب برای روز ولنتاین بوده و هست زیبایی و ارزش بالای این گل در ابراز احساسات عاشقانه امری انکارناپذیر است.

رنگ‌های مختلف این گل معانی مختلفی را به بیننده منتقل میکند. ازجمله معروف‌ترین رنگ آن رنگ قرمز میباشد که مانند هرگل قرمز رنگ دیگری نمادی از عشق سوزان و اتشین و احساسات پرشور و هیجان میباشد.

گل رز سرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *