مناسبتی

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

خرید هدیه برای یلدا بسیار هیجان انگیز است. همین که مخاطب شما حس کند که در چنین روزی به فکرش بودید و برایش هدیه‌ای درنظر گرفته‌اید، بسیار خوشحال خواهد شد. یلدا و دورهمی آن مخصوصا برای تازه عروس ها جایگاه خاصی دارد ولی بهتر است بدانید که فقط نوعروس‌ها نیستند که چشم انتظار یلدا هستند. می توانیم در شب یلدا همه اطرافیان و دوستان خود را در شادی و خوشحالی این شب به یادماندنی شریک کنیم. در ادامه ایده هایی برای انتخاب هدیه مناسب برای سنین مختلف را در نظر گرفته‌ایم.

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

خرید هدیه یلدا برای کودکان

از زمان های قدیم طولانی‌ترین شب سال را جشن می‌گیریم و معمولا همه فامیل در خانه بزرگان جمع می‌شویم. مخصوصا اگر خانواده‌ای جوان باشید، مسلما تعداد کودکان مجلس زیادتر است. بچه ها از اینکه کنار هم باشند و بازی کنند، بیشتر لذت می‌برند و اغلب کاری به مناسبت این شب ندارند. هدیه گرفتن در این شب برای کودکان و توجه ویژه به آنها داشتن، باعث می‌شود تا سالها خاطره شیرین دورهمی های یلدایی را به یاد بیاورند. اگر قرار است شب یلدا به مهمانی بروید، بهتر است برای کودکان یک هدیه کوچک با تم یلدایی هدیه بدهید. هدایایی مانند گیفت یلدایی، سنجاق سر با تم یلدا، عروسک های کوچک و … .

اگر به هر علتی دورهمی ندارید و قرار است همراه خانواده خود در خانه این شب را جشن بگیرید، می توانید  با یک هدیه اسباب بازی که کودک شما همیشه در رویای آن بوده، دورهمی کوچک خود را جذاب‌تر کنید. با این کار شب یلدا را برای همیشه در ذهن او شبی رویایی به ثبت خواهید رساند.

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

 

خرید هدیه یلدا برای نوجوانان

نوجوانان که در بحبوحه گذر از دوران کودکی هستند، اغلب تمایل دارند که خود را مانند بزرگترها ببینند. بنابراین با توجه کردن به نیازهای آنها در کنار  ویژگی های بارز دختران و پسران، بهتر است هدایایی خرید که به آنها اعتماد به نفس و حس بزرگتر شدن را القا کند. ثبت نام در یک کلاس ورزشی، خرید اسکیت بورد، کیت های آموزشی و هرچیزی که به پسرها حس هیجان انگیزی را بدهد، مناسب است. کتاب های داستان، نیم ست‌های فانتزی و دخترانه، بدلیجات، خرید لوازم بافتنی و ثبت نام در یک کلاس آموزشی مانند عروسک سازی و شیرینی‌پزی می‌توانند گزینه های مناسبی برای دختران باشد.

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

 

خرید هدیه یلدا برای مادران

از آنجا که اغلب مادران علاقه بیشتری به لوازم خانگی و لباس دارند، یک روسری ، شال پشمی یا پیراهن مناسب فصل سرما می‌تواند هدیه مناسبی برای آنها باشد. امروزه لوازم دکوری زیادی هستند که خانم ها به آنها علاقه‌مند می‌باشند. ست‌های دکوری نقره، ظروف مسی، خرید عطر و زیورآلات، کیف و کفش و … می‎‌توانند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن باشند. همچنین می‌توانید با خرید یک گل آپارتمانی زیبا همچون گل بنت قنسول، دسته گل نرگس، گلدان ارکیده، گل آنتوریوم قرمز خستگی او را طی سال از تن به در کنید.

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

خرید هدیه یلدا برای پدران

پدرها نیز از گرفتن هدیه در شب یلدا بسیار خوشحال می شوند. شما می توانید با خرید یک گوشی موبایل و یا تبلت، لوازم شخصی برقی، ابزار سلامتی (فشارسنج، تست قند خون و …)، عطر و ادکلن، لوازم جانبی خودرو، ساعت، کیف و یا کفش، پک‌های دمنوش سلامتی، کتاب و … این یلدا را برای پدر، برادر و یا همسر زحمت کش خود خاطره انگیز نمایید.

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

 

خرید هدیه یلدا برای همکاران

شب یلدا یکی از شب های اصیل و خاطره انگیز برای مردم ایران است و می توان از آن به بهانه ای برای ابراز ارادت و محبت یاد کرد. به همین جهت می‌توان از هدایایی با مفهوم و خاص اما بی آلایش و در عین حال همسو با هویت یلدا برای این یادآوری و ابراز ارادت و حسن نیت به همکاران استفاده کرد. از انواع خوراکی های خاص شب یلدا، شیرینی، شکلات، کتاب، صنایع دستی و محصولات هنری، کارت پستال و … در بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت یلدایی می‌تواند هدیه مناسبی برای همکاران در شب یلدا باشد.

 

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

 

خرید هدیه یلدا برای افرادی که به تازگی در رابطه عاطفی قرار دارند.

انتخاب و خرید هدیه یلدا برای کسی که به تازگی با او آشنا شده‌اید، ممکن است کمی سخت باشد. چرا که آشنایی زیادی به علاقه‌مندی های یکدیگر ندارید. در چنین شرایطی خرید یک هدیه عمومی‌تر شاید مناسب باشد. خرید ماگ یلدایی، ظروف زرکوب، تابلوهای دکوراتیو، ست‌های کیف و کمربند چرم، شاخه گل، دیوان حافظ و … می‌تواند به رابطه شما عمق بیشتری دهد.

 

انتخاب یک هدیه مناسب یلدایی برای همه سنین - انگور

 

 

 

سفارش گل یلدا در واتساپ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *