مناسبتی

هدیه مناسب برای انواع مامان-خانم ها

بهترین هدیه برای روز مادر

انواع مامان-خانم ها و هدیه پیشنهادی برای هر کدام از آن ها

انتخاب بهترین هدیه برای روز مادر می‌تواند یکی از بهترین بهانه‌ها برای قدردانی از کسی باشد که به ما زندگی بخشیده است. مادران با حضور پر مهر، گذشت و ایثارشان زندگی را برایمان زیباتر کرده اند. همیشه به هنگام خریدن هدیه برای این فرشته‌های زمینی، دوست داریم بهترین‌ها را انتخاب کنیم. اما در عین حال همه می دانیم که هیچ هدیه ای وجود ندارد که بتواند همه را خوشحال کند.

علایق و ویژگی های خانم ها، نوع رابطه ای که با او دارید و همینطور شرایط مختلفی که زندگی شما و او را تحت تاثیر قرار می‌دهد، می تواند در نوع هدیه ای که برای آنها انتخاب می کنید تاثیرگذار باشد. با این حال ما دسته بندی هایی از انواع خانم ها و کادوهایی که احتمالا آن ها را خوشحال می کند، در نظر گرفته ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد:

 

هدیه مناسب برای انواع مامان-خانم ها - انگور

مامان-خانم های پرتوقع

کم نیستند خانم هایی که بسیار مشکل پسندند. این تیپ خانم ها معمولا توقع زیادی دارند و قادرند به راحتی از هر چیزی ایراد بگیرند. اگر مشکل مالی ندارید بهترین هدیه ای که  آن ها را خوشحال خواهد کرد، طلا و جواهر است! بله این عنصر ارزشمند به راحتی قادر است بیشتر خانم ها را اغوا کند.

اما اگر دغدغه مالی دارید، کار شما کمی سخت می شود.  بهتر است به گذشته رجوع کنید تا بفهمید چه چیزهایی می تواند آن ها را خوشحال و راضی کند. به هر صورت گاهی بهانه گیری ها در اصل، ریشه در گذشته دارند یا این که ممکن است شما هدیه مناسبی خریده باشید اما نتوانسته باشید حس و حال مثبتی را که توقع داشته اند به آن ها منتقل کنید. زبان بدن و صحبت هایی که می کنید می تواند احساس یک خانم را در زمان دریافت هدیه کاملا تحت تاثیر قرار دهد.

 

مامان-خانم های تجملاتی

کادو خریدن برای خانم های تجملاتی خیلی سخت نیست، چون آن ها دامنه گسترده ای از علاقه مندی ها دارند. لوازم آرایش، وسایل مانیکور، لباس های مختلف و… انتخاب هایی هستند که قادرند آن ها را خوشحال کنند. فقط در هنگام خرید کردن برای آن ها مراقب باشید چیزی انتخاب نکنید که قبلا داشته اند یا این که به دست آوردنش برایشان آسان بوده باشد.

 

هدیه مناسب برای انواع مامان-خانم ها - انگور

 

مامان-خانم های ارگانیک

این خانم ها شدیدا مراقب سلامتی خود و خانوادشان هستند. دمنوش های گیاهی، ظروف مسی، گل و گیاه آپارتمانی، … هدایایی که به سلامت و طبیعت مرتبط هستند، می تواند بی نهایت آن ها را خوشحال کند.

 

مامان-خانم های فروتن

این خانم ها، ساده و بی تکلفند. هرچیزی می تواند اشک شوق را به چشمان آن ها بیاورد. بهترین هدیه برای روز مادر های فروتن می‌تواند از یک شاخه گل تا وسایل خانه و آشپزخانه باشد. اما چه بهتر که برای این خانم های مهربان هدیه ای شخصی تر بخرید. چرا که آن ها کمتر به فکر خودشان هستند.

 

مامان-خانم های پرمشغله

خانم های شاغل در بیرون از خانه، معمولا پرمشغله ترین آدم های روزگار هستند. خیلی از آن ها با این که استقلال مالی دارند اما کمتر برای خودشان خرید می کنند. بنابراین اگر می‌دانید چیزی وجود دارد که مدت هاست در آرزوی داشتن آن هستند، مطمئنا  بهترین انتخاب به عنوان هدیه روز مادر است. با این حال وسایلی که می تواند کمی از بار مسئولیت های آن ها کم کند (مثل وسایل برقی ای که آشپری را برایشان ساده تر می کند، ماشین ظرفشویی و…) یا بلیط برای یک سفر کوتاه می تواند آنها را بسیار خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *