مناسبتی

گیاهان آپارتمانی مناسب برای ابراز همدردی و تسلیت

گلهای آپارتمانی مناسب برای تسلیت

ارسال یک گیاه آپارتمانی برای ابراز همدردی و تسلیت به شخصی که یکی از عزیزان خود را از دست داده، می تواند یک هدیه خوب و ماندگار باشد. فرقی نمیکند که به خانواده داغدار تاج گل بفرستید یا یک گیاه زیبا هدیه دهید، در هر صورت هدیه شما، متفکرانه همراه با ابراز مهربانی، عشق و احترام برای درگذشتگان محسوب می شود.

 

چرا برای ابراز همدردی و تسلیت از گیاهان استفاده کنیم؟

در بیشتر موارد وقتی برای کسی یک گیاه آپارتمانی جهت همدردی می فرستیم، نشانه احترام و ابراز عشق است. بسته به شرایط زندگی و کاری شما، ممکن است این شخص؛ خانواده یک همکار، همسایه یا حتی یک دوست باشد. بسته به اینکه چقدر به فرد متوفی نزدیک هستید، نحوه تحویل گیاه شما می‌تواند متفاوت باشد.

 

چه زمانی به جای گل ترحیم (تاج گل و سبد تسلیت)، گیاه آپارتمانی بفرستیم؟

همانگونه که مرسوم است برای احترام به متوفی و خانواده داغدارشان سبدی زیبا از گلها یا تاج گل ترحیم به سر مزار ارسال می‌شود. شما نباید به مراسم تشییع و سرمزار گیاهی جهت همدردی ارسال کنید. گل ها و گیاهانی که حامل پیام همدردی شما هستند را باید مستقیم به خانه، دفتر کار و یا هر مکانی که خانواده متوفی جمع هستند، بفرستید.

یکی از بهترین دلایل ارسال گیاهان به جای گل ترحیم، طول عمر آنهاست. برای سر مزار یا مسجد سبد یا تاج گل بفرستید، اما برای خانه یا محل کار می‌توانید انواع گیاهان زیبا را انتخاب کنید. اگر همچنان ترجیح می دهید که سبد گل بفرستید، به جای آن یک گیاه گلدار ارسال کنید.

 

چه نوع گیاهانی برای ابراز تسلیت و همدردی مناسب ترند؟

گل‌ها و گیاهان زیبایی وجود دارد که هم عمر طولانی دارند و هم زیبایی‌شان می‌تواند تسکین دلهای ناآرام باشد. گل اسپاتی فیلوم (چمچه ای)، گل ارکیده، گل آنتوریوم، گل آزالیا بخصوص در رنگ های سفید با یک پاپیون مشکی می‌تواند انتخاب بهتری باشد. همچنین می‌توانید از گیاهان سایز بزرگ تر مانند انواع نخل‌ها، پرنده بهشتی، فیکوس لیراتا در یک گلدان سفید همراه با روبان مشکی برای ارسال به دفتر و محل کار استفاده کنید.

بسیاری از مردم ایده فرستادن گیاهی را دوست دارند که فقط چند هفته عمر می کند. در حقیقت با این کار به کسی که داغدار است، حمایت و همدردی خود را بیان می‌کنید. اما وقتی گیاه پژمرده شد، می تواند آن را بیرون بیاندازد. این باعث می‌شود که آنها از یادآوری دائمی از دست دادن عزیز خود دوری کنند. اگر فکر می کنید که گیرنده شما ترجیح می دهد یک گیاه در حال رشد طولانی مدت داشته باشد، گزینه های دیگر را بررسی کنید.

 

ارسال گل اسپاتی فیلوم با گلهای سفید

گل چمچه ای به معنی: صلح، شفا، تولد دوباره، امید، عفت

این گل سفید از ساقه‌های برگ‌دار رشد می‌کند که نشان‌دهنده شفابخشی برای فردی است که آن را دریافت می‌کند. این گیاه گلدار می‌تواند معانی مختلفی برای موقعیت‌های مختلف داشته باشد، اما هنگام ارسال آن به عنوان یک گیاه یادبود، هدیه‌ای شفابخش محسوب می‌شود. یک گل چمچه ای آرامش بخش و با طراوت است. این گل در طوفانی از احساسات با ترکیبی از درد، غم، خشم و سردرگمی، لحظه ای آرامش را به دوست یا عزیز شما هدیه می کند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین گیاهان جهت ابراز همدردی می‌باشد.

 

ارسال گل ارکیده جهت عرض تسلیت

گل ارکیده به معنی: زیبایی، گذشت، معصومیت، پاکی

معنای هدیه ارکیده بسیار خاص است. به طور خاص گفته می شود که ارکیده های سفید شبیه زندگی فرد متوفی هستند. ارکیده ها زیباترین گل هایی هستند که جهت یادبود دریافت می‌شوند. ارکیده‌های سفید یکی از پرفروش‌ترین گیاهان جهت ابراز تسلیت هستند. برخی از افراد ارکیده‌ها را با رنگ‌های مختلف ارسال می‌کنند، اما گیاهان ارکیده سفید بیشترین سفارش را دارند.

 

 

 

ارسال گل آزالیا به خانواده داغدیده

گل آزالیا به معنی: سلامتی، زنانگی، مراقبت، شکنندگی، اعتدال

گل آزالیا به مانند مادر به شما می‌گوید که مراقب خود و سلامتی‌تان باشید. یک گیاه آزالیا را به کسی بفرستید تا به او بگوید که درسته هنوز درد و رنج فراق دارند ولی افرادی هم هستند که هنوز به آنها فکر می کنند و نگران سلامتی شان می‌باشند. با هدیه دادن آزالیا دائماً به آنها یادآوری می‌کنید که دیگران آنها را دوست دارند و از آنها قدردانی می کنند. به همین دلیل است که می خواهید آنها به سلامتی خود احترام بگذارند و از خودشان مراقبت کنند. شما می‌توانید این گیاهان زیبا را در فصل زمستان و اوایل بهار هدیه دهید.

 

 

ارسال گل آنتوریوم جهت یادبود و همدردی

گل آنتوریوم به معنی:  مهمان نوازی، شادی و فراوانی، پاکی و بی گناهی، عشق و علاقه

گل‌های آنتوریوم از ماندگارترین گل‌های روی زمین هستند، به این معنی که رنگ‌های خیره‌کننده ماه‌ها در خانه شما ماندگار خواهند بود. آنتوریوم با گلهای قلبی شکل، نماد مهمان نوازی است و الهام بخش شادی و فراوانی است. این گیاه زیبا به هدیه شونده امید و روزهای شاد را یادآوری میکند. آنتوریوم سفید و مشکی گزینه بسیار مناسبی برای ابراز همدردی و تسلیت می‌باشد.

 

 

 

ارسال انواع گیاهان نخل در سایزهای بزرگ

گیاه نخل به معنی: حیات جاودانی، رستاخیز، حقیقت، حفاظت، باروری

مردم برای نشان دادن قدرت و محافظت از کسی در زمان نیاز، نخل های کوچک، متوسط ​​و بزرگ می فرستند. نخل ها به دلیل ماندگاری بسیار طولانی و نیازهای کمی که دارند، تقریباً برای هر کسی یک انتخاب عالی می‌دهند. زمانی که یک گیاه نخل را برای ابراز همدردی و تسلیت بفرستید در واقع یک شانه برای تکیه دادن به شخص عزادار می‌دهید. گیاهی که به طور مداوم در حال رشد است به عزیزان شما یادآوری می کند که زندگی ادامه دارد و همه چیز در گذر است.

 

 

ارسال گل ها و گیاهان تسلی بخش به خانواده عزادار
مرکز گل و گیاه انگور

شما می توانید به راحتی با خرید گل ترحیم برای ابراز همدردی و تسلیت، آن را به درب منازل، مساجد و یا محل برگزاری عزا ارسال نمایید. در صورتی که قصد دارید از گیاهان تسلی بخش استفاده کنید، می‌توانید گیاهان آپارتمانی موجود را بررسی و با توجه به ارتباط فردی خود گیاهی را انتخاب کنید. می توانید در هنگام ثبت سفارش، زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ما در همان زمان انتخابی شما گیاه مورد نظر شما را همراه با روبان مشکی برای عزیزانتان ارسال کنیم.
گل فروشی آنلاین انگور این افتخار را دارد که سفارش آنلاین گل و هدایای شما را با بالاترین کیفیت و سرعت در سراسر ایران و جهان درب منزل عزیزانتان تحویل دهد.

0 دیدگاه در “گیاهان آپارتمانی مناسب برای ابراز همدردی و تسلیت

  1. سروگل گفت:

    درود بر وجود نازنین تان چقدر قشنگ هر گیاه را توصیف کردید و چقدر هم کامل و درست بود خیلی استفاده کردم لطفا اطلاعات بیشتری رو در رابطه با گیاهان و انرژی های مثبت آنها و تاثیرگذاریشان در روح و روان انسان در اختیار دنبال کنندگان خود قرار دهید ، سپاسگزار مهر شما خوبان هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *