مناسبتی

گل مناسب برای مراسم ترحیم و عرض تسلیت

گل مناسب برای عرض تسلیت

گل آرایی مناسب برای تسلیت

گل آرایی مراسم ترحیم راهی زیبا برای احترام به پایان زندگی جسمانی یک عزیز است. چه به فکر ارسال یک دسته گل باشید و چه خرید تاج گل برای یک مراسم ترحیم، سبک ها و مجموعه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. این راهنما به شما کمک می کند تا گل مناسب برای عرض تسلیت را که بهترین انتخاب برای شما و عزیزانتان هستند، را سفارش دهید.

 

انواع گل آرایی مراسم ترحیم و تسلیت

گلهای مناسب برای گذاشتن روی سنگ مزار

این گل آرایی به طور خاص برای گذاشتن بر روی تابوت و سنگ مزار طراحی شده است. آنها محل تدفین را می پوشانند و به همین خاطر اغلب برجسته ترین آرایش های گل هستند که در یک مراسم ترحیم مشاهده خواهید کرد. گل آرایی تابوت می‌تواند طیف متنوعی از گلها (گل رز ، داوودی، میخک، لیسیانتوس) با مجموعه های رنگی باشد. گل مناسب برای مراسم ترحیم و عرض تسلیت - انگور

گل آرایی با علامت صلیب

گل آرایی یک روش فوق العاده برای ابراز احساس غم و امید است. چنین طرح های خاص اغلب از طرف خانواده متوفی سفارش داده می شود. سایر دوستان و آشنایان بهتر است پایه گل و یا تاج گل ترحیم سفارش دهند. صلیب گل ترحیم به دلیل نوع گل آرایی آن مناسب بر روی سنگ مزار است. در برخی مواقع صلیب گل ترحیم به کلیسا هم برده می‌شود.

گل مناسب برای مراسم ترحیم و عرض تسلیت - انگورتاج گل های ایستاده

گل آرایی محبوب برای عرض تسلیت، تاج گل است. تاج گل ها نوعی گل آرایی هستند که بر روی پایه چوبی یا فلزی ایستاده ارائه می شوند و در نزدیکی مزار در جلوی مراسم تشییع قرار می گیرند. به منظور شرکت در مراسمی که کمی رسمی تر است، تاج گل انتخابی شایسته می باشد. تاج گل ها اغلب به عنوان تاج گل یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه، طراحی و به صورت حلقه ای و قلبی ارائه می شوند. البته میتوان کمی خلاقیت به خرج داد و طرح های خاص و ویژه نیز برای این تاج گل ها ارائه داد.

تاج گل حلقه ای

دسته گل ترحیم

گل آرایی دسته گل سنتی نیز یک گل آرایی محبوب برای مراسم تدفین است. دسته گل ها اغلب کم هزینه ترین گزینه برای چیدمان گل هستند. دسته گل فقط به مراسم تشییع محدود نمی شود، زیرا غالباً دسته گل های تشییع توسط دوستان و اقوام به خانه خانواده متوفی ارسال می شود و به آنها اطلاع داده می شود که در این اوقات ناراحت کننده به آنها فکر می کنند. معمولاً دسته گل تسلیت برای گذاشتن روی مزار مناسب است که به دلیل یک طرفه بودن دسته گل، زیبایی آن روی مزار تسکین دهنده دلها خواهد بود. وقتی یافتن کلمات مناسب برای گفتن در چنین زمان غم انگیزی دشوار است، گل ها می توانند جایگزین زیبایی باشند.

دسته گل ترحیم با گل های زیبا

سبد و باکس گل ترحیم

یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه لوکس و زیبا برای خرید گل مناسب برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده متوفی سفارش باکس گل ترحیم و یا سبد گل ترحیم است. امروزه طراحی باکس های جدید و متنوع باعث شده انتخاب باکس گل ترحیم بسیار شیک و چشم نواز به نظر برسد. بطوریکه جزو اولین انتخاب خریداران گل های تسلیت قرار گرفته است. باکس گل و سبد گل ترحیم اغلب در مساجد و مراسم ختم به بازماندگان تقدیم می شود که نسبت به تاج گل ترحیم قیمت مناسب‌تری دارند.

گل مناسب برای مراسم ترحیم و عرض تسلیت - انگور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *