طراحی دکوراسیون با گیاهان

17 ایده زیبا ماس وال برای خانه شما

ایده های زیبای ماس وال برای خانه شما

هیچ چیز به اندازه فضای سبز، خانه را خاص نمی‌کند. به همین دلیل است که ما طرفداران بزرگ دیوارهای خزه‌ای هستیم. رشد آنها آسان است، اما اگر زمان نگهداری آنها را ندارید، گزینه‌های مصنوعی و حتی طبیعی تثبیت‌شده زیادی وجود دارد که به شما سرسبزی هدیه می‌کند.😊🌿

در اینجا 17 دیوار خزه شیک برای خاص‌کردن هر فضایی در محل زندگی شما آورده شده است.

 

1.دیوار خزه‌ای تثبیت شده

17 ایده زیبا ماس وال برای خانه شما - انگور

 

فقط به این دلیل که شما در زنده نگه داشتن گیاهان مهارت ندارید به این معنی نیست که نمی‌توانید فضای سبز طبیعی در محیط خود داشته باشید. در ماس وال تثبیت شده، خزه پایدار است که به لطف گلیسیرین و رنگ‌های طبیعی حفظ می‌شود. نتیجه یک قطعه منحصربه فرد از هنر گیاهی اطرافتان دارید که فقط شما می‌دانید زنده نیست.

 

2. دیوار خزه در حمام

دیوار خزه در حمام

 

دیوارهای خزه‌ای برای حمام ایده‌آل هستند؛ زیرا رطوبت محیط را جذب می‌کنند. شرکت معماری سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، سئول این فضا را ایجاد کردند که نه تنها نیازهای روزانه صاحب خانه را تسهیل کرده، بلکه ولع داشتن فضای سبز طبیعی زیبا را نیز برآورده می‌کند.

 

3. دیوارهای خزه‌ای در آشپزخانه

دیوار خزه در آشپزخانه

ساختمان‌های بلند و نمای غیرجذاب آجری باعث دور شدن انسان از طبیعت شده است. یکی از فضاهای پر رفت‌وآمد در منزل، آشپزخانه است. به لطف پانل دیواری خزه‌ای حتی آشپزخانه به نقطه کانونی جذابی تبدیل می‌شوند. از تابلوهای ماس وال میتوان بعنوان نقاشی‌های گیاهی یاد کرد و پس از یک نگاه خوب، به راحتی دلیل این نام‌گذاری قابل درک است.

از آنجا که این مخلوقات جذاب گیاهان طبیعی تثبیت شده هستند، به نور خورشید یا آب نیاز ندارند و جذب حشره نمی‌کنند. اگر آلرژی دارید بدانید که دیوارهای خزه‌ای هاگ یا گرده تولید نمی‌کنند.

 

4. دیوار خزه‌ای در اتاق غذاخوری

دیوار خزه‌ای در اتاق غذاخوری

 

مکان مورد علاقه ما در خانه اتاق غذاخوری است. صرف کردن یک وعده غذایی در کنار افرادی که دوستشان دارید بسیار حائز اهمیت است. می‌توانید با پوشش سبز دیوارها و خزه محیط را تا جای ممکن آرامش‌بخش کنید. شک نکنید که مهمانان شما نیز از دیدن این فضای دلنشین و چشمگیر به وجد خواهند آمد.

 

5. اثری از هنر گیاه شناسی

دیوار عمودی خیره کننده

 

طراحان دیوار زنده، خالق اثرهای خیره‌کننده را برای آپارتمان و فضاهای اداری طراحی کردند. قطعات ماس وال هرمکانی که استفاده شود، زندگی را در آنجا جاری می‌کند.  از همه بهتر، چون خزه‌ها پوسیده نمی‌شوند، نیازی به آبیاری ندارند.

 

6. دیوار عمودی خیره کننده

17 ایده زیبا ماس وال برای خانه شما - انگور

 

اگر خانه شما فاقد منظره زیبا است، می‍‌توانید با یک دیوار باغچه‌ای خیره کننده که دارای خزه و گیاهان برگدار است، در حیاط خلوت منظره‌ای زیبا ایجاد کنید. اکنون هر پنجره ای که رو به فضای بیرونی شماست، منظره‌ای دوست داشتنی دارد.

 

7. باغ خزه عمودی

باغ خزه عمودی

 

در این طرح مشابه ماس وال در حمام، پانل دیواری خزه‌ای بالای وان تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را از هوای بخار گرفته دریافت می‌کند. در این قاب تماما خزه طبیعی و قابل رشد کار شده است. یک وان کوچک و مجلل در این حمام فضا را چندین برابر زیبا می‌کند.

 

8. دیوار خزه‌ای بدون تعمیر و نگهداری

دیوار خزه‌ای بدون تعمیر و نگهداری

 

این دیوارهای خزه‌ای زیبا توسط طراحان گیاه در فلاورباکس مستقر میشود و 100 درصد بدون تعمیر و نگهداری است. در این طرح از انواع خزه‌های طبیعی و زیبا برای ایجاد یک باغ عمودی بی‌نظیر استفاده شده است.

9. دیوار خزه جفت شده با روکش سنگ انباشته

دیوار خزه جفت شده با روکش سنگ انباشته

 

شما می‌توانید با دیوار خزه خلاقیت‌های زیادی به‌ خرج دهید. این دیوار با‌شکوه شامل چند سرخس و شاخه‌های تزئینی برای جذابیت بصری بیشتر است. ترکیب دوست داشتنی بافت‌های طبیعی مانند ماس‌وال با دیوار سنگ‌چین، بدون شک چشم‌نواز است.

 

10. اتاق خواب رنگ خنثی با پانل‌های دیواری ماس وال

17 ایده زیبا ماس وال برای خانه شما - انگور

 

در این ایده ​​پانل دیواری خزه کوچک با نقوش‌ ساده طراحی شده است. استفاده از چند تابلو در کنار یکدیگر به اتاق خوابی با طرح رنگ خنثی مقدار زیادی سبزی طبیعی می‌بخشد.

 

11. فضای کاربردی و ماس وال

فضای کاربردی و ماس وال

 

هیچ‌کس نباید مجبور باشد بین فضای کاربردی و دیوارسبز یکی را انتخاب کند. خوشبختانه یک راه حل مبتکرانه وجود دارد. قطعات زیبای خزه می‌تواند مانند عکس در طبقه‌های چوبی قرار بگیرد.

 

 

12. دیوار سبز در راهرو

دیوار سبز در راهرو

 

می‌توانید کل دیوار را با خزه پوشانده یا چند پانل اضافه کنید تا دکوراسیون کنونی خود را زیباتر کنید. افزودن فضای سبز به سرسرا تاثیر خوشایندی هنگام ورود به منزل ایجاد می‌کند.

 

13. جداکننده اتاق در حمام

جداکننده اتاق در حمام

 

اینجا یکی‌دیگر از دیوارهای خزه‌ای زنده و دوست داشتنی را می‌بینیم. دیوار جدا کننده با کمک ماس وال به مرکز جذابیت حمام شما تبدیل می‌شود.

 

14. دیوار خزه‌ای در اتاق نشیمن تاریک

دیوار خزه‌ای در اتاق نشیمن تاریک

 

شرکت Good Earth Plant مستقر در کالیفرنیا برای اولین بار این ایده را اجرا کرد. خزه‌های سبز تثبیت شده از نوع شیت ماس برای دیزاین استفاده شده است. پنل هایی مانند این ، در  رنگ‌های مختلف وجود دارند که همگی از رنگ‌های غذایی غیر سمی تولید می‌شوند.

 

15. تابلوهای خزه‌ای سفارشی

تابلوهای خزه‌ای سفارشی

 

از خزه می‌توان برای ایجاد تابلوهای دیواری خاص استفاده کرد. میتوانید ایده‌های سبز خود را توسط طراحان دیوار زنده اجرا کنید. اگر هرطرحی مورد پسندتات نیست ، این بهترین روش برای شماست تا زیبایی و سرسبزی را به فضای‌نشیمن ببخشید.

 

16. پانل دیواری خزه‌ای با رگه‌های صورتی

پانل دیواری خزه‌ای با رگه‌های صورتی

 

قبلاً اشاره کردیم که خزه را می‌توان در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف با استفاده از رنگ‌های طبیعی و غیرسمی تولید کرد. شاهکار گیاه‌شناسی در اتاق نشیمن با ترکیب رنگ‌های تند در تابلو تکمیل می‌‍شود. این محصولات گیاهی بدون نیاز به نگهداری برای افرادی که مهارت یا زمان لازم برای زنده یا سالم نگه‌داشتن فضای‌سبز خود را ندارند، تخصص یافته‌اند. پانل دیواری طراحی شده برای خانه، مفهومی ترکیبی از فضای سبز طبیعی با خزه‌ای است که با رنگ صورتی تند رنگ آمیخته شده‌است.

 

17. دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی

 

دیوار سبز مصنوعی برای دفتر کار انتخاب بسیار مناسبی است. می‌توانید از گیاهان مصنوعی برای ایجاد حس خزه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *