مناسبتی

روز پزشک چی بخریم؟

روز پزشک چی بخریم؟ هدایای روز پزشک

پزشکان ارجمند، سزاوار تکریم هستند و باعث افتخار ماست که ارزش علمی و انسانی این ناجی زمینی را پاس بداریم. یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم روزگارمان، روز بزرگداشت و تجلیل از طبیبان سرزمینمان است. چرا که پزشکان عزیز، با سخت‌کوشی خستگی‌ناپذیر؛ همواره تلاش می‌کنند تا رنج و درد انسان‌ها را درمان کنند. آن‌ها با تلاش مستمرشان همواره در تلاشند تا از سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران مطمئنن شوند. در زمان بیماری این فرشتگان زمینی کنارمان هستند تا با معجزه علم درد‌مان را درمان کنند. مجموعه گل و گیاه انگور نیز به نوبه خود این روز زیبا را به مجموعه پزشکان سرزمینمان تبریک می‌گوید.

روز پزشک چی بخریم؟ - انگور

روز پزشک چه روزی است؟

تاریخ دقیق روز پزشک ۱۴۰۱ مصادف است با ۱ شهریور ماه هر سال. روز پزشک در ایران هم زمان با زادروز بوعلی سینا معرفی گردیده است. ابوعلی سینا از‌ اندیشمندان ایرانی است که تألیفات و خدمات ارزنده‌ای را به دانش پزشکی ارائه داده است. همین امر این روز را به یکی از خاص‌ترین روز‌ها بدل نموده است. این روز یکی از موقعیت‌های خوب برای تشکر و تجلیل از پزشکانی هست که با تمام وجود و بدون هیچ درخواستی به حیات بشر خدمت کرده‌اند. شما می توانید با یک هدیه جذاب و خاص نهایت قدردانی خود را نسبت به این انسان‌های شریف نشان دهید. پزشکان عزیز لایق بهترین هدایا می‌باشند تا ذره‌ای از خستگی‌های شیفت‌های طولانیشان را کم کند.

اما تاریخچه روز جهانی پزشک از کجا نشات گرفته است؟

برای پاسخ به این پرسش باید اشاره‌ای داشته باشیم به سال ۱۹۳۳ که برای اولین بار در ۳۰ مارس همان سال همسر دکتر چارلز ادموند در منطقه جورجیا به معرفی این روز پرداخت و رفته رفته روز پزشک به یک روز مهم و جهانی تبدیل شد. این روز در تقویم شمسی مصادف است با ۱ شهریور که هر ساله برای پزشکان جشن گرفته می‌شود و به پاس قدردانی از آن‌ها هدایایی تهیه و ارائه می‌گردد.

 

اما سؤال مهم این است که چه کادویی برای روز پزشک بخریم؟ و بهترین هدیه روز پزشک چیست؟

یکی از دغدغه‌های مناسبت‌هایی مانند روز پزشک، تهیه هدیه مناسب می‌باشد. شما می‌توانید هدایای مختلفی مانند خودکار و روانویس همراه با حک اسم، ست‌های چرمی و یا عطر هدیه دهید. همچنین می‌توانید یک کتاب جذاب تهیه نموده و تقدیم پزشکان عزیز کنید. اما انتخاب این هدایا در برخی موارد به دلیل آشنا نبودن با سلیقه فرد اغلب گیج‌کننده می‌باشد. همچنین شما مدام استرس خواهید داشت که آیا از هدیه شما خوشش آمده یا نه؟

اکنون که زمان آن فرا رسیده است که برای ساعت‌های بی‌شماری که صرف مراقبت از ما کرده‌اند، قدردانی کنیم. باید بهترین هدایا را انتخاب نماییم. می‌ توانیم یاد‌آور شویم گل‌ها بهترین هدایا می‌باشند. تمام مردم جهان هرکجا باشند و با هر سلیقه‌ای، شیفته زیبایی گل‌ها می‌شوند. در نتیجه گل‌ها بهترین هدایا برای تشکر و قدردانی از پزشکان می‌باشند. شما می‌توانید با ارسال گل برای تشکر از دکتر، به همه پزشکان سخت کوش در زندگی خود نشان دهید که چقدر از فداکاری آن‌ها برای حفظ سلامتی همه قدردانی می‌کنید.

معیار‌های انتخاب هدیه روز پزشک چه می باشد؟

برای انتخاب کادو روز پزشک ۱۴۰۱ بهتر است به یک سری نکات توجه داشته باشیم. توجه به این معیار‌ها می‌توانند شما را در خرید و انتخاب یک هدیه خاص برای روز پزشک کمک کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • خلاقانه بودن

یک هدیه خلاقانه همیشه بهتر از یک هدیه کلیشه‌ای و تکراری است. حتی اگر که این کادو نسبت به هدیه‌های دیگر قیمت و ارزش کمتری داشته باشد. اما چیزی که مهم است، تنوع در انتخاب هدایای روز پزشک است و اینکه هر سال با ‌ایده‌های نو و خلاقانه خود عزیزانتان را سوپرایز نمایید. در نتیجه بهتر است از انتخاب‌های معمولی دست بکشید.

  • متناسب بودن با شغل، سن و…

یک هدیه زمانی به یک هدیه کاربردی یا ماندگار تبدیل می‌شود که شما بتوانید با توجه به شناختی که از مخاطب خود دارید و بنا به سلیقه‌ی آن‌ها، یک هدیه درخور خریداری نمایید. البته که نباید فراموش کنید که هدایای شما نشانه‌ای از طرز فکر شما نیز هست. هدیه ای را انتخاب نمایید که معنوی، ماندگار و زیبا باشد. هدایایی که مفهوم ویژه‌ای را بازتاب می‌کنند در این مورد بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید گل‌ها با مفاهیم خاص را انتخاب نمایید.

  • تزیین هدیه روز پزشک فراموش نشود

تزیین کادو برای تبریک روز پزشک، از مهم‌ترین کار‌هایی است که بهتر است فراموش نکنید. در واقع تزیین کادو و هدیه روز پزشک، هدیه شما را به یک هدیه با ارزش برای تبریک بزرگداشت روز پزشک تبدیل می‌کند و به هدیه شما معنا و مفهومی باارزش می‌دهد. درنتیجه علاوه بر کادو ویژگی‌های ظاهری آن نیز بسیار مهم است.

بهترین هدیه برای تبریک روز پزشک چیست؟

در این بخش به معرفی تعدادی از جذاب‌ترین طرح‌های گل برای تبریک روز پزشک می‌پردازیم و شما را در خرید هدیه‌ای زیبا، خاص و دوستانه راهنمایی می‌کنیم.

جذابیت و ظاهر رسمی  جام گل، آن‌ها را به هدایای محبوب تبدیل نموده است. جام‌های گل طرح‌های مدرن و جدید هستند. در نتیجه اگر به دنبال هدایه‌ای خاص و لاکچری برای تبریک روز پزشک هستید، مطمئنأ یکی از بهترین انتخاب‌ها جام‌های گل می‌باشد. شما می‌توانید در سایت انگور نمونه‌ای از جذاب‌ترین طرح های جام گل را مشاهده کنید.

باکس‌ها و سبد‌های گل متناسب با طراحیشان، هدایای سوپرایزی ویژه‌ای می‌باشند. طراحی خلاقانه باکس‌های گل سبب شده تا به پیشکش‌هایی خاصی برای تبرک روز پزشک تبدیل شوند. سبک گل‌آرایی در باکس‌های گل همواره با نو‌آوری همراه است. اما نکته مهم در طراحی باکس‌های گل انتخاب ترکیب مناسب است. می‌توان گفت هماهنگی گل‌ها و مفاهیمشان در باکس گل بسیار مهم می‌باشد. به دلیل اهمیت این موضوع، ما در سایت انگور گلچینی از بهترین طرح‌ها را برای شما آماده نموده‌ایم. شما می‌توانید به سادگی از بین گزینه‌های موجود مطابق با سلیقه خود، هدیه جذابتن را انتخاب نمایید.

دسته گل یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه مناسب‌های مختلف مانند روز پزشک می‌باشد. این هدیای دوست داشتنی هرگز از مد نمی‌افتند. می‌توان گفت دسته گل‌ها هدایای جذابی هستند که حتی در کمال سادگی نیز، به زیبایی می‌درخشند. ویژگی‌های بی‌نظیر دسته گل‌ها آن‌ها را به یکی از جذاب‌ترین هدایا تبدیل نموده است.

گلدان‌های گل، هدایایی فوق‌العاده‌ای هستند که هیچوقت تکراری نمی‌شوند. این هدیه می‌تواند فضای کار و مطب پزشک را دلنشین‌تر کرده و انرژی و حال خوب را به عزیزان شما هدیه دهد. گل‌های گلدانی هدایای همیشگی هستند. این هدایای بی‌نظیر بهترین یادگاری برای تبریک روز پزشک می‌باشند. گیاهان آپارتمانی مظهر زیبایی و شادابی هستند. در نتیجه شما یک زندگی هدیه می‌دهید نه یک گل معمولی.

روز پزشک چی بخریم؟ - انگور

شما می توانید همراه انواع مختلف طرح های گل آرایی، کارت پستال های جذاب با متن های تبریک خاص نیز ارسال نمایید.

ـבر باور من ، پزشک یعنے امیـב
از בست פּ בلش ، حیات را بایـב چیـב
«راحم» ، بـבمـב بـہ شوق בر آتش جان
آن گـہ بکنـב ز ریشـہ ، בرـב פּ ترـבیـב

♣♣♣

یکم شهریور
زاد روز حکیم بوعلی سینا
و روز پزشک
بر تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش مبارک

♣♣♣

دَِسَِتَِهَِاَِیَِیَِ کَِهَِ شَِفَِاَِ مَِیَِ دَِهَِنَِدَِ
مَِقَِدَِسَِ تَِرَِ اَِزَِ لَِبَِ هَِاَِیَِیَِ هَِسَِتَِنَِدَِ
کَِهَِ دَِعَِاَِ مَِیَِ خَِوَِاَِنَِنَِدَِ
رَِوَِزَِ طَِبَِیَِبَِ مَِبَِاَِرَِکَِ

♣♣♣

پزشک گاهی بیماران را درمان میکند
اغلب آن را تسکین میدهد
اما همیشه باید به بیماران آرامش بخشد
ای آرامش بخشان روح و جان و تن
روزتان گرامی باد

♣♣♣

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد
آنگاه که دستی به نشان شکر
به آسمان بلند شود
ملائک تو را می ستایند
روز پزشک مبارک

سخن آخر

روز پزشک فرصت بسیار مناسبی است که از تلاش‌های شبانه روزی پزشکان زحمت‌کش‌مان تشکر کنیم.  شما می توانید هدایای مختلفی را در چنین روز مهمی تقدیم کنید. اما  اگر قصد دارید یک هدیه شیک و خلاقانه تقدیم کنید، همچنین اگر قصد ندارید ریسک کنید، ما به شما گل ها را توصیه میکنیم. گل ها علاوه بر اینکه یک هدیه شیک و زیبا هستند، هر یک بیانگر مفهاهمی عمیق و جذاب نیز می باشند. بسته به حس و حالی که می‌خواهید به پزشک مورد نظرتان منتقل کنید، انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد. مثلاً اگر پزشک زندگی شما عشق زندگی‌تان است، خرید گل رز قرمز انتخابی عالی و اگر دوست شماست، خرید گل رز زرد، میخک یا داوودی انتخاب‌هایی عالی هستند. در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی بهترن هدایا شما را برای انتخاب کادو مناسب یاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *