دانستی ها

نحوه ساخت حلقه گل

نحوه ساخت حلقه گل

تاج گل های حلقه‌ای تصویری زیبا و مدرن‌تر از اکلیل‌هایی را که عادت کرده‌اید در طول فصول مشاهده کنید ارائه می‌دهد. بنابراین به جای آن که بخواهید پول خود را هدر دهید، ما راهنمایی‌های لازم را برای ساخت تاج گل به شما خواهیم کرد. ما گیاهان واقعی خود را بیش از هر چیز در اینجا دوست داریم، اما در این پروژه از گل مصنوعی و سبزه استفاده کرده‌ایم. در این مقاله قصد داریم، درباره‌ی نحوه‌ی ساخت تاج گل برای شما مواردی را بیان نمائیم.

استفاده از گل مصنوعی نه تنها برای آلرژی‌های فصلی بهتر خواهد بود، بلکه شکوفه‌های مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا اکثر سالها تاج گل خود را حفظ کنید، نه یک هفته.

اکنون، کلید یک تاج گل کامل در این فرمول است. شما نیاز دارید:

  • 3 شاخه گل پرکننده
  • 2 قطعه سبزه
  • 1 گل اصلی

کلید یک حلقه گل کامل - نحوه ساخت حلقه گل

 

آنچه قبل از شروع ساخت تاج گل به آن نیاز خواهید داشت

قبل از شروع مراحل ساخت اکلیل، مواد مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. همیشه بهتر است به جای کافی نبودن متریال و مواد مورد نیاز، مواد زیاد داشته باشید. شما باید بتوانید مواد بلااستفاده را برگردانید و ناامیدکننده است که در وسط مراحل به فروشگاه بروید.

در اینجا مواد مورد نیاز شما وجود دارد:

تاج گل فوم

تاج‌ گل تسلیت در مراسم تشییع جنازه در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و می توان آن را در گلفروشی ها و گل فروشی آنلاین خریداری کرد. اگر می‌خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، می‌توانید یک تاج گل مفتولی بخرید و پلی استایرن خود را اضافه کنید. کف گل مخصوص گلهای واقعی وجود دارد. اگر از گل‌های مصنوعی استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی از تاج گل فوم استفاده کنید.

قیچی

اگر از گل‌های واقعی استفاده می‌کنید، برای اصلاح ساقه‌ها به قیچی سنگین احتیاج دارید. اگر از گیاهانی با ساقه‌های چوبی ضخیم استفاده می‌کنید، ممکن است استفاده از هرس را در نظر بگیرید.

استریپر ساقه

اگر با گلهای رز یا گلهای زیادی از برگ‌ها کار می‌کنید، ممکن است بخواهید یک ساقه بخرید. این روند را تسریع می‌کند، اما این ابزار برای تکمیل پروژه لازم نیست.

سیم چین

اگر از گل مصنوعی برای پروژه خود استفاده می‌کنید، یک جفت سیم برش آسان برای استفاده خریداری نمائید. اگر از بهترین تجهیزات موجود استفاده نکنید، بریدن گلهای مصنوعی ساقه دار قدرت زیادی را می‌گیرد.

نوار گل

اگر با گل‌های واقعی کار می‌کنید، پیچیدن ساقه‌ها با نوار گل باعث تقویت آنها می‌شود. به شما این امکان را می‌دهد که ساقه‌ها را بدون خم شدن و شکستن ساقه شکوفه در فوم پلی استای فوم بچسبانید.

سیم گل

سیم گلها به راحتی قابل مانور و برش هستند (با تجهیزات مناسب.) اگر می‌خواهید آن را برای نمایش آویزان کنید، برای ایجاد قلاب در پشت تاج گل ممکن است به سیم گل نیاز داشته باشید.

غذای گل

برخی منابع می‌گویند قبل از خیساندن فرم تاج گل، غذای گل را به آب اضافه کنید. برخی دیگر می‌گویند ساقه‌های تازه بریده شده را قبل از قرار دادن آنها روی تاج گل، در گل‌های تیمار شده با غذای گل قرار دهید. صرف نظر از روشی که انجام می‌دهید، غذای گل باعث می‌شود که گلهای تازه زیبایی بیشتری پیدا کنند.

گل‌ها

مطمئناً، شما برای گل تاج گل خود به گل (و سبز) احتیاج دارید. می‌توانید از گل‌های مصنوعی یا واقعی استفاده کنید. انتخاب گل می‌تواند براساس سلیقه شخصی باشد، اما اگر تازه به گل آرایی علاقه دارید ممکن است بخواهید با گلهایی با شکوفه‌های مقاوم و ساقه‌های محکم کار کنید.

بعضی از گلها با چیدمان بیشتر از بقیه گلها دوام می‌آورند. گل‌های داوودی و گل‌های رز (به غیر از رنگ سفید) دارای استثنایی مقاوم هستند. همچنین اگر نگران هزینه چیدمان خود هستید، ممکن است در نظر داشته باشید که چه گلهایی در فصل قرار دارند.

در حالی که ما نحوه ساخت یک تاج گل حلقه بهاری را نشان داده‌ایم، این روش به شما امکان می‌دهد بدون توجه به فصل و مواد گیاهی که استفاده می‌کنید، به راحتی و بدون زحمت یک آرایش زیبا با گل ایجاد کنید.

1 – مواد و متریال مورد نیاز خود را جمع آوری کنید

لوازم ساخت حلقه گل

 

مواردی که برای تهیه تاج گل به آن نیاز دارید به شرح زیر است:

تدارکات

حلقه فلزی یا حلقه گلدوزی (ما از یک “12” استفاده کردیم)

  • سیم گل
  • ۳ گل پرکننده
  • ۲ شاخه سبز
  • 1 گل اصلی
  • روبان

ابزارها

  • سیم چین
  • قیچی
  • تفنگ چسب داغ (اختیاری)

 

۲- گل‌های خود را برش دهید و مرتب کنید

گل‌های خود را برش دهید و مرتب کنید - نحوه ساخت حلقه گل

برگهای غیرضروری را بردارید (یا اگر در بین گل‌های واقعی شما یکی پژمرده باشد) و ساقه‌های اضافی طولانی را برش دهید. سپس ترتیبی دهید که دوست دارید تاج گل شما چگونه به نظر برسد، قبل از سیم کشی و چسباندن هر چیزی به پایین.

۳- برگه‌های خود را بچسبانید

برگه‌های خود را بچسبانید - نحوه ساخت حلقه گل

شاخه‌های سبزی را که انتخاب کرده‌اید بردارید و یک بار در امتداد نصف حلقه فلزی سیم بکشید. سیم را به طول هر ساقه بپیچید، اطمینان حاصل کنید که هنگام رفتن برگها را بلند کنید تا له نشوند. اکثر اوقات اکلیل‌‎های حلقه‌ای از یک طرف گل و از طرف دیگر حلقه فلزی در معرض آن قرار دارند. اگر می‌خواهید کل تاج گل خود را پوشش دهید، در صورت تمایل این کار را انجام دهید!

اگر متوجه شدید که سیم گیاهان را دقیقاً همانطور که می‌خواهید نگه نمی‌دارد، از اسلحه چسب گرم استفاده کنید و در صورت لزوم تنظیمات خود را انجام دهید.

۴- گلهای پرکننده خود را قرار دهید

گلهای پرکننده خود را قرار دهید - نحوه ساخت حلقه گل

شکوفه‌های کوچکتر را انتخاب کرده و سیم کشی آنها را به نقاط پراکنده اکلیل آغاز کنید. از همان روشی که برای سبزه استفاده کردید استفاده کنید، اما از پیچیدن کل گل (فقط ساقه) خودداری کنید. در صورت نیاز برای کمک به چسبیدن گلها از اسلحه چسب داغ استفاده کنید.

۵- گل نهایی را اضافه کنید

گل نهایی را اضافه کنید - نحوه ساخت حلقه گل

شکوفه اصلی خود را بگیرید و آن را روی قاب خود سیم بکشید. ما ترجیح می‌دهیم مقداری عناصر اضافی خود را کنار بگذاریم، اما با آن بازی کنید و ببینید چه نوع چیدمانی را بیشتر دوست دارید. مانند سایر گلها و سبزه‌ها، از سیم خود برای اتصال گل استفاده کنید.

۶- روبان را تنظیم و ضمیمه کنید

روبان را تنظیم و ضمیمه کنید - نحوه ساخت حلقه گل

به گلهای خود اجازه دهید حداقل نیم ساعت تنظیم شوند. این به آنها فرصتی می‌دهد تا در سیم تنظیم شوند، و اگر از چسب گرم به عنوان تقویت کننده استفاده کرده‌اید، اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بعد از آن، برای حلق آویز یک روبان به بالای تاج گل خود ببندید.

۷- نمایش دادن

نمایش - نحوه ساخت حلقه گل

قبل از ایجاد تاج گل نحوه و محل نمایش آن را تعیین کنید. پس از ساخت اکلیل حلقه خود، تاج گل خود را بالای یک نرده، به یک دیوار یا یک در آویزان کنید. اکنون خودتان یک تاج گل کامل بهاری دارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *