طراحی دکوراسیون با گیاهان

5 گیاه بالکنی که به نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارند!

گیاهان بالکنی با نیاز نوری غیر مستقیم

همه نمی‌توانند گلخانه‌دار باشند! اما تقریباً همه ما در آپارتمان‌ها یا خانه‌های خود بالکن‌هایی داریم که دوست داریم کمی با رنگ سبز آشتی کنند. بنابراین، چه بخواهید دکوراسیون خود را تغییر دهید و چه بخواهید با انرژی مثبت خود را احاطه کنید، گیاهان بالکنی گزینه مناسب و سازگار با شما هستند. در زیر پنج گیاه بالکنی را معرفی می‌کنیم که به نور غیر مستقیم خورشید احتیاج دارند، نگهداری کمی دارند و در هر شرایطی به خوبی رشد می کنند.

 

گیاه سانسوریا

سانسوریا از گیاهان بالکنی با نیاز به نور غیر مستقیم خورشید

سانسوریا با نیاز کم مراقبتی، برگ‌های بلند و محکمی دارد که شبیه شمشیر هستند. آنها به آفتاب و آب بسیار کمتری احتیاج دارند و به عنوان یک انتخاب حتمی در طراحی داخلی معاصر شناخته می‌شوند. آنها را در قسمت سایه‌دار بالکن خود بگذارید تا رشد خوبی داشته باشند.

#آیا می‌دانید که سانسوریا به زبان مادر شوهر نیز شناخته می‌شود؟

 

گیاه اسپاتی فیلوم

گل اسپاتی فیلوم

 

گیاه اسپاتی‌فیلوم دارای برگ‌های بلند و گلهای سفید نقره‌ای است. هنگامی که در بالکن نگهداری می‌شود، این گیاه نه تنها زیبایی بلکه رایحه‌ای ملایم نیز به آن می‌بخشد. رنگ برگ‌های اسپاتی هنگامی که بیشتر در معرض مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرند از لبه‌ها زرد می‌شوند. این گیاه برای طول عمر به نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارد.

#آیا می‌دانید طبق قوانین فنگ‌شویی، گل اسپاتی تمام انرژی منفی را به انرژی مثبت تبدیل می‌کند.

 

گیاهان نخل

5 گیاه بالکنی که به نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارند! - انگور

 

اکثر نخل‌های آپارتمانی همیشه سبز هستند و می‌توانند نور خورشید را به طور غیر مستقیم و از منابع مصنوعی نیز دریافت کنند. همین سبب می‌شود تزئینی عالی برای بالکن شما باشند. اکثر گونه‌های نخل از نگهداری کمی برخوردار هستند و می‌توانند آبیاری نامنظم را تحمل کنند.

#آیا می‌دانید نخل Areca عنوان یکی از بهترین گیاهان تصفیه هوا توسط دانشمند ناسا را به دست آورده‌است.

 

گیاه آلوئه‌ورا

آلوئه ورا

 

گنجینه مزایای سلامتی، آلوئه‌ورا، نوعی ساکولنت است که به عنوان نعمتی برای تمام مشکلات پوستی و معده شما آفریده شده‌است. این گیاه با نور غیر مستقیم خورشید به رشد مطلوب خود می‌رسد و یک زیبایی ایده‌آل برای بالکن است.

#آیا می‌دانید ژل آلوئه‌ورا پاک کننده عالی آرایش و پاک کننده پوست سر است.

 

گیاه پتوس

پتوس

 

گیاه پتوس، دوستی برای شماست که سالها با شما بوده است. خاکی و متواضع هست طوریکه زیاد جلب توجه نمی‌کند اما ارزش زیادی دارد. این گیاه چند ساله همانند یک کوهنورد می‌تواند دیوارها را بپیماید و به عنوان یک آویز زیبا در بالکن شما حضور داشته باشد.

#آیا می‌دانید گیاهان پتوس دارای دانه‌هایی هستند که در پخت و پز یا به عنوان تنقلات برشته استفاده می‌شود!!!

 

اگر شما هم بالکنی دارید که نور و روشنایی غیرمستقیم دارد، می‌توانید این گیاهان زیبا را به خانه مهمان کنید و از آرامش رنگ سبز و زیبایی‌های این گیاهان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *