دانستی ها

راهنمای خرید گل برای آقایان

آیا یک خانم می تواند برای یک آقا گل ارسال کند؟

به طور سنتی به ما یاد می دهند که گل ها برای دختران و خانم ها مناسب است. اگر دوست دارید به همکار خود در محل کار، پدر، برادر، دوست و یا هر آقای دیگری که در زندگیتان مهم است  گل هدیه دهید، هیچ دلیلی نیست که این کار را انجام ندهید.

ارسال گل برای یک آقا دخترانه نیست و قطعاً غیر مردانه هم نمی باشد. در واقع آقایان ممکن است از دریافت گل به عنوان هدیه لذت ببرند، زیرا تجربه دریافت گل باعث می‌شود که آن‌ها به همان اندازه که شما در روز ولنتاین یک دسته‌گل رز هدیه می گیرید، احساس خاصی داشته باشند.  

 ما درک می کنیم که شما هنوز هم ممکن است نگران واکنش یک آقا به هدیه ای از جنس گل ها باشید. ما در این مقاله به سوالات شما پاسخ داده ایم تا به شما در انتخاب گل مناسب کمک کنیم.

 

هنگامیکه خانمها به آقایان گل می دهند چه مفهومی دارد؟

هنگامی که یک خانم دسته گلی را برای یک آقا می‌فرستد، این دقیقا به همان مفهومی است که در اقدامی  مشابه، یک آقا برای خانمی انجام می دهد. تقدیم گل‌ها راهی خوبی است برای اینکه به یک آقا بگویید چه احساسی دارید و حضور او در زندگی تان چقدر مهم است. مطمئنا علامت سوالی در ذهن شما ایجاد شده است که رنگ مناسب و نوع گل را چگونه انتخاب کنید که پیام شما را بهتر منتقل کند. از نکات پیشنهادی انگور برای هدیه دادن به آقایان استفاده کنید:

 

⚜️او را با گل سرخ دوست بدارید⚜️

گل رز، نماد بسیار قابل تشخیصی برای عشق رمانتیک است. زمانی که می خواهید به همسر و یا معشوقتان بگویید که «او را دوست دارید»، یک دسته گل سرخ می‌تواند بهترین گزینه باشد. اما اگر در یک رابطه دائم و پایدار هستید یا یک سالگرد را جشن می گیرید، ممکن است بخواهید او را با چیز دیگری غافلگیر کنید. برای آن مواقع خاص، می توانید با یک باکس گل یا گلدان طبیعی، فضا را پر از عشق نمایید.

 

⚜️آقایان را با گل رز صورتی تحسین نمایید⚜️

پیام گل ها تنها عشق و عاشقی نیست. آنها می توانند تحسین یا محبت را نیز به مخاطب خود منتقل کنند. گل های رز صورتی مخصوص آن مردان خاص زندگی شما هستند که با آنها یک عشق متقابل و افلاطونی مشترک دارید. شما می توانید یک دسته گل رز صورتی به اعضای خانواده، بهترین دوستان، مربیان دانشگاه یا محل کار، همکاران و سایر الگوهای مهم زندگی ‌تان هدیه دهید.

 

⚜️دوستی و شادی را با گل های رز زرد یا لیلیوم جشن بگیرید⚜️

وقتی می خواهید یک هدیه گل برای دوست یا همکار خود بفرستید، گلهایی با رنگ روشن و آفتابی مانند گل رز، آفتابگردان یا زنبق مورد نیاز شماست. اگر می خواهید موفقیت و یا تولد آنها را تبریک بگویید، هر نوع باکس گل، سبد گل و حتی دسته گل یک هدیه جذاب به شمار می آید. به گونه ای که با این کار به او می گویید که در روز خاص زندگی شان به فکر او هستید.

راهنمای خرید گل برای آقایان - انگور

 

زرد همچنین رنگ مثبت گرایی است. وقتی دلیلی برای جشن گرفتن وجود داشته باشد، او قدردان خواهد شد که شما با یک گل آرایی مناسب به فکر او بوده اید:

  • پیروزی های ورزشی: وقتی در یک مسابقه ورزشی پیروز شد، با یک دسته گل رز زرد به او نشان دهید که در کنارش هستید.
  • ترقی و پیشرفت: کار سخت اغلب با پیشرفت همراه است. دسته گلی از لیلیوم زرد، گل داودی و ژربرا بهترین راه برای تبریک گفتن است.
  • فارغ التحصیلی: مدرک تحصیلی با تلاش و پشتکار به دست می آید. برای این جشن،  چیدمانی از گل های بنفش و زرد برای او بفرستید.
  • اتمام خدمت سربازی: خدمت سربازی با سختی ها و خاطرات شیرینی همراه  است. جشن سربازی او را می‌توان با عطر گلهای میخک، داوودی و لیسیانتوس تبریک گفت.

تنها چیزی که اهمیت دارد این است که موقعیت ها و پیام های شما شاد و مثبت هستند.

 

⚜️با گلهای سفید به او بگویید: متاسفم!⚜️

اگر با کسی که به او دلبسته اید، حرفتان شده و یا او دوران سختی را به سر می برد، گلهای سفید همان چیزی است که برای عرض پوزش، همدردی و تسلیت به آنها نیاز دارید. دسته گلی از رز سفید، لیلیوم، ارکیده یا ژربرا به عنوان عذرخواهی برای او بفرستید تا به او بگویید که در فکرش هستید و می تواند به حمایت شما اعتماد کند.

—->  خرید گل ژربرا

معنای گل آرایی یا دسته گل در نوع و رنگ گل است نه جنسیتی که آن را دریافت می کند!

دسته گل رز سفید مناسب برای ترحیم و تسلیت - سفارش دسته گل - گل فروشی آنلاین

آیا هدیه دادن گل به پسرها عجیب است؟

پاسخ ساده این است: به هیچ وجه! بسیاری از دخترها این سوال را از ما می پرسند و توصیه ما این است که به یاد داشته باشید که پسرها نیز دوست دارند هدیه بگیرند و مانند خانم ها احساس خاص بودن کنند. اگر هنوز مطمئن نیستید که گلها او را تحت تأثیر قرار می‌دهند یا پیام درستی را به آنها منتقل می کنند، همیشه می توانید دسته گل یا باکس گل های مردانه را با هدیه دیگری همراه کنید.

 

ده ایده برتر برای هدایای مردانه که می‌توانید با گل‌ها همراه کنید:

پکهای مسافرتی
لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه
ساعت مچی
عطرها
بلیط های رویداد یا فیلم
کتابی از نویسنده محبوب او
یک لباس جدید برای کار یا سالن ورزشی
ماشین اصلاح و ریش تراش
عینک آفتابی و کلاه
لوازم کوهنوردی و یا ماهیگیری

هدیه دادن به یک پسر عجیب نیست. اما اگر نگران واکنش او هستید، هر یک از این هدایا می تواند برای او جذاب باشد.

 

آیا آقایان دوست دارند دسته گل ها به محل کارشان ارسال شوند؟

هنگام ارسال گلها به محل کار، مخاطب به طور پیش فرض در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. چه کسی می تواند یک باکس گل رز رنگین کمانی یا دسته گل ارکیده زیبا که میز کارش را زیبا و باشکوه نشان می دهد، از دست بدهد؟ در یک روز شلوغ کاری، ارسال گل به دفتر کار، ذهن او را از استرس دور می کند و توجهش را به مناسبت های فعلی جلب می کند.

بنابراین بله! آقایان  دوست دارند در کانون توجه باشند. آنها تجربه شیطنت و سوال های پی در پی همکاران را برای جزئیات بیشتر در مورد فرستنده به خاطر می آورند. هر وقت آنها هدیه شما را در روزهای بعد ببینند، گلهای شما یادآور آن خواهد بود که شما به آنها فکر کرده اید.

 

برای چه مناسبت هایی می توانید به دفتر یا محل کار آقایان گل ارسال کنید؟

دهها دلیل وجود دارد که او ممکن است از ارسال گلها به دفتر کارش لذت ببرد و موارد مختلفی برای ارسال آنها وجود دارد. اگر شک دارید، یک باکس گل یا دسته گل ساده را به جای یک گل آرایی پر زرق و برق انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم آقایان را با ارسال گل سورپرایز کنید و بگویید:

تولدت مبارک🎈🎉
روز ولنتاین مبارک❤️
روز اول کاری خوبی داشته باشی
ترفیع شما را تبریک می گوییم
تبریک میگم که پروژه رو با موفقیت تموم کردی
روز خوبی داشته باشی

پسرها هم به اندازه دخترها هدیه گرفتن را دوست دارند. انتخاب یک دسته گل مناسب یا باکس گل برای زیباتر شدن روز وی یا جشن گرفتن دستاوردهایش در کار، بی راه نیست و به غرور او لطمه ای نمی زند.

باکس گل تولد مردانه - گل و بادکنک - گل تولد همسر - گلفروشی آنلاین

 

خرید باکس گل/ دسته گل مخصوص آقایان از گلفروشی آنلاین انگور

حالا که می‌دانید آقایان نیز با دریافت گل ها احساس خوب و ارزشمندی خواهند داشت، مخصوصا با ارسال یک باکس گل و یا دسته گلی متناسب با مناسبت روز به محل کار، آن ها را مورد توجه قرار داده و سورپرایزشان کنید. بقیه کار را هم به ما بسپارید! ما قول می دهیم در رویدادهای مهم زندگی در کنار شما باشیم و خاطره ای خوب و ماندگار برای کسانی که دوستشان دارید، رقم بزنیم. برای دریافت راهنمایی و نحوه ارسال گل به محل کار می‌توانید در واتساپ با همکاران ما تماس داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *