مناسبتی

11 ایده جدید و خلاقانه گل آرایی روز تولد

11 ایده جدید و خلاقانه گل آرایی روز تولد - انگور

ایده های جذاب گل آرایی برای روز تولد

روز تولد فقط یک تاریخ نیست! هر شخص در روز تولد خودش هیجان دارد، هیجان اینکه چه کسانی در این روز در فکر او هستند؟ از پیام تبریک تولد در ساعت 00.00 گرفته تا هدایایی که دریافت می کند. در این میان خرید گل تولد و احساسات زیبای درون یک گل، از هدایای جذاب و لوکسی است که می توان آن را به عزیزانتان هدیه کنید. در این مطلب با ایده‌های جذاب برای تولد همراه ما باشید تا با خلاقیت خود یک هدیه خاص و دوست داشتنی تقدیم کنید.

 

از ترکیب گل و بادکنک استفاده کنید

این روزها استفاده از بادکنک های رنگی و شیشه ای در کنار باکس گل ها، آن را به ایده‌ای جذاب برای روز تولد تبدیل کرده است. این بادکنک ها می توانند مانند یک بالن عاشقانه، پیام های تبریک و احساسات زیبای شما را به کسانی که دوستشان دارید، برسانند. گل آرایی گل و بادکنک آنقدر متنوع و زیبا هست که همه را مجذوب خود می کند. انتخاب یک شاخه گل رز درون یک بادکنک شیشه ای یکی از این طرح های زیباست. همچنین می توان از بادکنک های رنگی متناسب با هارمونی رنگ گلهای باکس گل استفاده کرد. استفاده از مینی بادکنک در بین باکس گل نیز، از طرح های جذاب برای گل آرایی می باشد.

 

11 ایده جدید و خلاقانه گل آرایی روز تولد - انگور

 

 

خوشمزه های شکلاتی را فراموش نکنید.

ترکیب گل، در کنار انواع شکلات‌ها، یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای تولد است. شکلات‌ها می‌توانند دست ساز یا به صورت بسته‌بندی باشند. گل و شکلات، خاطرات زیبایی را برای کسی که دوستش دارید به یادگار می‌گذارد. استفاده از ماکارون، پاستیل، شکلات های شونیز، شکلات برند محبوب نوتلا، تخم مرغ شانسی kinder joy، ست شکلات و قهوه، توت فرنگی های آغشته به شکلات از نمونه‌های استفاده شده در باکس گل ها و جعبه های سورپرایزی می باشد.شما می توانید از مدل های باکس گل و شکلات گلفروشی آنلاین انگور دیدن فرمایید و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

 

دسته گل رز قرمز همراه با شکلات شونیز - خرید گل ولنتاین لاکچری - سفارش آنلاین گل

 

با گل رز جاودان، همیشه در ذهن مخاطب باشید.

گل‌های رز جاودان، از گل‌هایی طبیعی و خوش رنگ هستند که می‌توان آنها را به عنوان گل تولد هدیه داد. رز جاودان طراحی‌ها و رنگ‌های بی‌نظیری دارد به طوریکه  بدون نیاز به آب، نور و خاک برای سال‌های سال، زیبایی و شادابی شان حفظ می‌شود. گل رز جاودان را می‌توانید به‌صورت تکی و یا مجموعه‌ای به عنوان گل تولد هدیه دهید و مطمئن باشید که آن هدیه تا سال‌ها در یاد و خاطر کسی که دوستش دارید باقی خواهند ماند.

 

گل رز جاودان

 

 

عروسک های نرم را همراه گل ها کنید.

اگر کسی که به او گل هدیه می‌دهید عاشق عروسک یا مجسمه‌ها نیز هست، می‌توانید برای گل تولد، از ترکیب گل‌ها با عروسک استفاده کنید. با این کار شما نه تنها یک ترکیب خارق العاده با گل ایجاد کرده اید، بلکه یک هدیه خاص نیز تقدیم می کنید. هدیه ای که از ترکیب گل ها قابل جدا شدن است و می تواند تا سال ها ماندگار باشد.

باکس گل قدم نو رسیده نوزاد

باکس گل قدم نو رسیده نوزاد، مدل گهواره ای

 

هدیه های خود را در بین گل ها قرار دهید.

از ایده‌های جذاب برای تولد، همراه کردن هدیه ای از جنس ادکلن، لباس، انگشتر، ساعت و … در بخشی از باکس گل و یا سبد گل می باشد. برای این کار کافی است هدیه‌تان را از بین هدایای گل فروشی انگور انتخاب کنید و یا از طریق تماس با ما بگویید که برای کادوی شما چقدر فضا را خالی نگه داریم. سپس گل‌آرایان ما با توجه به هدیه، نوع بسته‌بندی و ابعادی که هدیه تولدتان دارد، فضایی را در میان گل‌ها خالی نگه می‌دارند. فضایی که قرار است هدیه شما در آن جای بگیرد و همراه با گل‌ها برای تبریک تولد به دستان کسی که دوستش دارید، برسد.

 

از حروف و اعداد استفاده کنید.

مرا صدا بزن، صدای تو خوب است! برای بسیاری از افراد، خوش آهنگ‌ترین موسیقی، شنیدن اسم خودشان از زبان کسی است که دوستش دارند. حال تصور کنید که برای تبریک تولد یک عزیزی باکس گلی سفارش دهید که حاوی تمام، حرف اول و یا بخشی از نام او باشد. برای چنین هدیه ای می توانید هم از باکس‌های حروف انتخاب کنید، هم می‌توانید لابه‌لای چند مدل گل با رنگ‌های گوناگون اسم یا حروف مورد نظرتان را سفارش دهید. یکی دیگر از باکس های جذاب برای روز تولد، انتخاب باکس های عدد برای تولد می باشد، به این صورت که سن مخاطب خود را با گل های زیبا تقدیم کنید.

باکس گل حرف B همراه با عروسک

 

دسته گل هایی پر از سلامتی هدیه دهید.

یک ایده خاص و هیجان انگیز برای تبریک تولد متولدین فصل بهار و پاییز، همراه کردن گل ها با میوه های نوبرانه است. این مدل طراحی ها مخصوص کسانی است که علاقه خاصی به یک میوه دارند یا به خاطر بیماری یا رژیم های غذایی شکلات نمی‌خورند. با انتخاب گل و میوه به عنوان گل تولد، خاطراتی خوش مزه و پر از سلامتی از خود به جای بگذارید.

 

باکس نوبرانه آلوچه با رز صورتی

باکس نوبرانه آلوچه با رز صورتی

 

تم پاییزی برای متولدین پاییز انتخاب کنید.

پاییز یکی از فصل های مورد علاقه ما است. اگر شما هم به دنبال هدیه ای خاص برای تبریک تولد به پاییزی های عزیز هستید، باکس گل با تم پاییزی را برایتان پیشنهاد می‌دهیم. پاییز و زمستان برای افرادی که خاطرات شیرین و گرمی نداشته باشند، همیشه سرد است. گلفروشی انگور در مناسبت‌های خاص برای شما و عزیزانتان لحظه های گرم و به یاد ماندنی به جا می گذارد. استفاده از ترکیب رنگ‌های گرم چون زرد (شادی)، نارنجی (اشتیاق)، قرمز (عشق)، در باکس های پاییزی، رنگ‌های خورشید و آتش هستند و به طور کلی عشق، انرژی و اراده را به یاد ما می‌آورند.

باکس گل تولد هوران با گل های آفتابگردان- خرید گل تولد - گل و بادکنک

 

دسته گل های ترش مزه هدیه دهید

لواشک و ترشک ها معمولاً از خوراکی‌های شور و ترش مزه پرطرفداری هستند که هدیه گرفتن آن، حتی بی مناسبت هم هیجان انگیز است. پیچیدن لواشک ها به شکل گل، از ایده های پرطرفدار برای استفاده در باکس گل و دسته گل است که میتوانید با انتخاب آن به عنوان گل تولد، خاطرات ترش ولی شیرین و هیجان انگیز را در خاطر عزیزانتان رقم بزنید.

 

هدیه وجه نقد خود را زیبا و جذاب کنید

درست است که هیجان هدیه غیرنقدی بیشتر است، اما این روزها شاید یکی از بهترین هدیه ها خود پول باشد! در این حالت کسی که هدیه گرفته، می تواند چیزی خریداری کند که بیشتر به آن نیاز دارد. در بیشتر موارد هدیه وجه نقد در خاطر عزیزانمان نمی ماند اما تزئین اسکناس در کنار گل‌ها می تواند مخاطب را هیجان زده کرده و نقش و نگار اسکناس های خوشرنگ را تا سالیان سال فراموش نکند.

باکس گل- خرید آنلاین باکس گل- باکس گل و پول

 

پکیج دیزاین روز تولدتان را به انگور بسپارید

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تدارک ویژه ای برای روز تولد خود داشته باشید، نگران هماهنگی ها و انجام کارها نباشید. انگور کیک تولد، بادکنک ها و دیزاین میز تولد شما را انجام میدهد و یک خاطره زیبا در ذهن شما و مهمانان روز تولدتان بر جای می گذارد.

گل آرایی میز تولد با بادکنک- تم بنفش

گل آرایی میز تولد با بادکنک- تم بنفش

 

قطعا ایده ها برای سورپرایز روز تولد بسیار زیاد است که با کمی خلاقیت می‌توانید زیباترین خاطره‌ها را برای خودتان و طرف مقابلتان رقم بزنید. اگر شما هم در کشور دیگری زندگی می کنید و دوست دارید خانواده، دوستان و عزیزانتان را از راه دور سورپرایز کنید، می توانید با انگور دلتنگی فاصله ها را به خاطرات زیبا تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *