دسته بندی نشده

دسته گل پروانه‌ای؛ جدیدترین دسته گل ترند شده در کشورهای مختلف

دسته گل پروانه ای

ارتباط گل و پروانه یکی از زیباترین و عمیق‌ترین نمادهای طبیعت است که به زیبایی و هم‌زیستی در دنیای ما اشاره می‌کند. گل، با زیبایی و شکوه خود، نماد زندگی و رنگارنگی است، که به دلها آرامش می‌بخشد. از طرف دیگر، پروانه با پرواز آزادانه و زیبایی بال‌هایش، نمایانگر تحول، تجدید زندگی، آزادی و امید است.

اینبار هنرمندان صنف گل از با هم بودن گل و پروانه الهام گرفته‌اند و کاغذهای به شکل بال پروانه طراحی نموده‌اند. گل‌آرایان بسیاری در کشورهای مختلف از این ایده استقبال کردند و دسته گل‌های پروانه‌ای زیبا را طراحی کردند. اگر شما هم به دنبال دسته گل خاص و متفاوت هستید، می‌توانید از این ایده جذاب استفاده کنید. در ادامه جدیدترین نمونه از دسته گل پروانه‌ای را در رنگ‌ها و دیزاین‌های مختلف می‌بینیم:

 

طبق بررسی‌های انجام شده فعلا این کاغذها در ایران موجود نشده، در صورت عرضه این الگوهای پروانه‌ای در بین گل‌فروش‌ها، حتما نمونه محصولات آن را در وبسایت انگور می‌تواند مشاهده کنید.

کاغذ بال پروانه

 

 

 

 

دسته گل پروانه ای سبز

 

دسته گل پروانه‌ای مشکی نارنجی

 

دسته گل پروانه‌ای سفید صورتی

 

دسته گل پروانه ای شیشه ای

 

دسته گل پروانه‌ای سبز راه راه

 

دسته گل پروانه‌ باش

 

دسته گل پروانه خال خالی

 

دسته گل پروانه ای بنفش

 

دسته گل پروانه‌ای

 

دسته گل پروانه‌ای صورتی مشکی

 

دسته گل پروانه ای سفید

 

دسته گل پروانه ای صورتی

 

دسته گل پروانه ای با رز قرمز

 

باکس گل پروانه‌ای

 

 

گل‌ها با زیبایی خود، پروانه را به سوی خود جذب می‌کند، همان‌طور که زیبایی و احساسات ما نیز می‌توانند دیگران را به سمت خود جذب کنند. این ارتباط میان گل و پروانه، یادآور این است که هر انسانی هم‌چون یک گل، می‌تواند با زیبایی و انسانیت خود، دیگران را مجذوب کند و به زیبایی و زندگی آنها رنگی افزاید. بیایید با الهام از طبیعت همچون گل در زندگی پروانه‌هایی از عشق، دوستی و هم‌دلی را به سوی خود جذب کنیم و با هم، دنیایی را بسازیم که پر از رنگ و شادی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *