دانستی ها

معرفی ادکلن‌هایی که رایحه‌ای از گلها دارند

معرفی ادکلن هایی که رایحه ای از گلها دارند

همه ما یک گل مورد علاقه داریم که همیشه مورد توجه ما قرار می‌گیرد. حالا برای اینکه بتوانید عطر محبوب خود را همراه خود داشته باشید، پنج گل بسیار معروف را با عطر و ادکلن‌هایی که عطر خوشبوی آن گل‌ها را به یاد می‌آورند، ترکیب کرده‌ایم. به این ترتیب شما می‌توانید عطر مورد علاقه‌تان را همیشه، هر جا که هستید، با خود داشته باشید.

گل مورد علاقه‌ شما چیه؟ گل رز یا لیلیوم؟ مطمئنا عطری وجود دارد که برای شما کاملاً مناسب است. چقدر ایده جالبی هست که بخواهید برای تولد دوستتان هدیه‌ای ترکیبی از یک دسته گل و عطری که رایحه آن دسته گل را دارد، هدیه دهیم.

 

اگر گل‌های رز مورد علاقه‌تان هستند…

اگر رز گل مورد علاقه‌تان است، تعداد زیادی عطر وجود دارد که با نت‌های خنک و معروف گل رز ساخته شده‌اند. هر نوع مختلفی از گل رز، بوی منحصر به فرد خود را دارد،بنابراین، اگر شما گل رز خاصی را دوست دارید، پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید، اطلاعات بیشتری درباره نوع رایحه رز موجود در هر عطر بگیرید. یکی از عطرهای مورد علاقه ما عطر Rose Couture از Ellie Saab است که بوی واضح و خنکی از گل رز دارد و در عین حال خیلی شدید و تند نیست.

 

ادکلن عطر رز Elie Saab Rose Couture

 

اگر گل‌های مورد علاقه شما زنبق‌ها هستند…

عطرهای بسیاری هستند که بوی زنبق را دارند و برای افرادی که عاشق گل زنبق هستند مناسب است.رایحه زنبق، به ویژه زنبق دره (گل موگه)، در پس زمینه عطرها بسیار شایع است، زیرا که این گل‌های کوچک و سفید در مزرعه‌ها و مناطق روستایی انگلیس به فراوانی رشد می‌کنند. برای کسانی که به دنبال رایحه گل قوی هستند، عطر Lily of the Valley از Yardley یک انتخاب عالی است؛ زیرا دارای نت‌های تازه‌ای از زنبق است که با قلب گلی از گاردنیا و یاسمین ترکیب شده‌اند. این یک عطر محبوب است که بوی شیرین و گل را به طور عالی ترکیب می‌کند.

 

عطر گل موگه Yardley Lily of the Valleys

 

اگر گل‌های پیونی مورد علاقه شما هستند…

پیونی یکی از محبوب‌ترین گل‌هایی است که علاوه بر زیبایی ظاهری آن، رایحه منحصر به فردی نیز دارد. این گل به دلیل نت‌های نرم و شیرینی که دارد، به‌عنوان یک عطر عالی برای فصل تابستان شناخته می‌شود. عطر زنانه این گل یک انتخاب عالی برای استفاده در طول روز است و به‌طور خاص در شب می‌تواند تبدیل به یک عطر حساس و جذاب شود. توصیه شده است که عطر Prada Candy Florale را انتخاب کنید، زیرا به‌طور کامل بوی پیونی را به تصویر می‌کشد.

 

عطر گل پیونی prada candy florale

 

 

اگر فرزیا گل‌های مورد علاقه شما هستند…

فرزیا یکی از گل‌هایی است که رایحه قوی و منحصر به فردی دارد. این گل به دلیل ویژگی‌های تند و تیز خود، برای استفاده در عطرها بسیار مناسب است و باعث می‌شود عطرها همزمان حساس و متمایز باشند. اگر فرزیا گل مورد علاقه شما است، عطر کلوین کلاین Eternity ممکن است برای شما مناسب باشد. این عطر دارای نت‌های بالایی از فرزیا است که با نت‌های پرتقال ماندارین و نت‌های مرکباتی ترکیب شده است. همچنین با نت‌های میانی از گل موگه، بنفشه، گل میخک و نرگس، این عطر یک گزینه خوشبو و شیرین برای افرادی است که از تنوع بوی گل‌ها لذت می‌برند.

 

عطر گل فرزیا calvin klein eternity

 

اگر شکوفه‌های پرتقال، گل مورد علاقه شما هستند…

شکوفه‌های پرتقال به عنوان یک گل شاخه‌بریده در دسته‌ گل‌ها یافت نمی‌شود، اما برای افرادی که عطرهای تند و تازه را ترجیح می‌دهند، بسیار مناسب است. بوی منحصر به فرد این گل باعث شده تا در عطرهای زیادی مورد استفاده قرار گیرد که عطر آن‌ها حس یک روز گرم تابستانی را به خوبی به تصویر می‌کشد. عطر گل پرتقال برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ ساخته شد و عطر Penhaligon’s London Anthology Orange Blossom یک ترکیب فوق‌العاده از بوی گل پرتقال است که با افزودن نت‌های سدر ویرجینیا، گل رز و شکوفه گل هلو، یک ترکیب عطری دلپذیر و گرم را به‌دست می‌دهد.

 

عطر شکوفه پرتقال Penhaligon's London Anthology Orange Blossom

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *