مناسبتی

5 روز مناسب برای هدیه دادن آنتوریوم

5 روز مناسب برای هدیه دادن آنتوریوم

ما در روز ولنتاین، کریسمس یا تولد هدیه می دهیم. اما همیشه در این روزها تقریباً انتظار هدیه گرفتن هست. گاهی اوقات خیلی خوب است که کسی را با یک هدیه در روزی غافلگیر کنید که اصلاً انتظارش را ندارد. در اینجا 5 روز متفاوت برای هدیه دادن آورده شده است تا آن شخص را با یک دسته گل یا گیاه آپارتمانی غیرمنتظره غافلگیر کنید. پیشنهاد ما به شما در چنین روزهایی گل آنتوریوم است. همین حالا این روزها را در تقویم خود یادداشت کنید!

1. روز قدردانی از گیاهان آپارتمانی – 10 ژانویه

قدردانی از گیاهان آپارتمانی

این روز برای یادآوری مزایای گیاهان آپارتمانی به مردم معرفی شد. روز قدردانی از گیاهان آپارتمانی فرصت عالی برای ایجاد خانه‌ای جذاب‌تر با طیف رنگی سبز گیاهان می‌باشد. همچنین یک فرصت خوب برای هدیه دادن آنتوریوم به کسی است که باغبانی بلد نیست. گیرنده این هدیه بسیار خوش شانس است که برای مراقبت و نگهداری آنتوریوم کار سختی در پیش ندارد. همچنین آنتوریوم یک گیاه آپارتمانی با گلدهی طولانی مدت است. به طوری که در صورت داشتن شرایط محیطی مناسب هفته‌ها گلهای زیبا می‌دهد. چه کسی قدر این هدیه را نمی داند؟

 

2. روز طراحی گل – 28 فوریه

ایده طراحی با گل

طراحی با گل هیچ حد و مرزی نداره! طراحی گل یک هنر منحصر به فرد و خلاق است. در این روز بهانه خوبی دارید تا خلاقیت خود را با گلها امتحان کنید. کافیست به تمام کارهایی که می‌توانید با گل‌ها انجام دهید، فکر کنید: یک حلقه گل آویز برای در اتاق خود درست کنید، چند گل را برای قاب کردن خشک کنید یا یک تاج گل برای موهایتان بسازید… این روز را به تنهایی جشن نگیرید! طراحی خود را به شخص خاص هدیه دهید.

 

3. روز جهانی زن – 8 مارس

آنتوریوم، هدیه روز زن

مادران، خواهران، همسران، دوست دخترها و نامزدها: بدون آنها چه کار می‌کنیم؟ ما باید از این زنان تشکر کنیم. در روز جهانی زن، رویدادها، نقاط عطف و دستاوردهای مهم آنان را در طول تاریخ جشن می‌گیریم. این روز همچنین موقعیت مناسبی است تا به زنان خاص زندگی خود نشان دهید که چقدر به آنها احترام می‌گذارید و از آنها قدردانی می‌کنید. چه راهی بهتر از خرید گلدان آنتوریوم برای انجام این کار می تواند مناسب باشد؟

خرید گل روز زن

 

4. روز گل‌کاری – 12 مارس

کاشت آنتوریوم

روز گل‌کاری به منظور بررسی نقش گیاهان و گل ها در جهان و لزوم حفظ زیبایی رنگارنگ آنها معرفی شد. بهترین راه برای جشن گرفتن چنین روزی این است که به عزیزان خود، یک گیاه گلدار به عنوان هدیه بدهید یا خودتان آن را بکارید. اسفند بهترین زمان برای این کار است، بنابراین از تعطیلات بهاری خود برای کاشت بذر در باغ به خوبی استفاده کنید.  در صورت نیاز، فراموش نکنید که تمام گیاهان گلدانی خود را در خانه به یک گلدان بزرگتر انتقال دهید.

 

5. روز کارمندان اداری – 24 آوریل

تقدیم گل برای روز کارمند

ما بدون متصدیان اداری چه کار خواهیم کرد؟ فقط به تمام کارهای اداری که در سازمان‌ها انجام نمی‌شد، تماس‌های تلفنی که هرگز برقرار نمی‌شد و تمام شوخی‌هایی محل کار فکر کنید. همه اینها دلایل خوبی برای جشن گرفتن روز متصدیان اداری در 24 آوریل است. این روزی است که همه کارمندان اداری به دلیل تمام تلاش‌های سختی که در طول سال انجام داده‌اند ستایش می شوند. بنابراین قدردانی خود را با زیباترین دسته گلی که می‌توانید پیدا کنید، نشان دهید. یا حتی بهتر از آن: یک گیاه آپارتمانی با دوره گلدهی طولانی که می توان در تمام سال از آن لذت برد، تقدیر و تشکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *