دانستی ها

6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!         

6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!          - انگور

ژربرا گلی که مظهر زیبایی و جذابیت بوده و با رنگ های زیبا و خاص خود لبخندی گرم را میهمان صورت زیبایتان می‌کند. ما در این مقاله برآنیم تا 6 نکته جالب درباره گل ژربرا را بازگو کنیم که شاید برای شما هم جالب باشد:

 

1. ژربرا گلی است از آفریقای جنوبی

این گل زیبا از گل‌های بومی آفریقاست که برای اولین بار در کنار رودخانه‌ی وال در آفریقای جنوبی یافته شد و در حال حاضر حدود 40 گونه از آن‌ها در جهان وجود دارد. ژربرا نمادی از خلوص و بیگناهی است که زندگی ما را با خوشبختی و رنگ‌های زرق و برق دار در آغوش گرفته و انتقال دهنده احساس شادی و سرزندگی می‌باشد.

 

2. محبوب‌ترین گل شاخه بریده در میان گل‌ها

این گل‌ تا به امروز جز یکی از محبوب‌ترین گل های بریده شده در جهان می‌باشد. این گل رنگارنگ، طولانی‌ترین مدت ماندگاری به هنگام بریده شدن از ساقه را داراست. این گیاه را می‌توان هم از بذر و هم از گیاه پرورش داد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، این گل تقریبا در تمام فصول سال در دسترس است.
6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!          - انگور

 

3. ژربرا از خانواده بزرگ آفتابگردان

ژربرا گیاه چند ساله و متعلق به خانواده‌ی گل آفتابگردان می‌باشد. به مانند آفتابگردان حول نور می‌چرخد. قطر این گل، معمولا از 7 تا 12 سانتی‌متر متفاوت می باشد. گل‌های درشت و رنگ های روشن و زیبای آن موجب گردیده که در آرایش باکس‌های گل‌، دسته گل و… از این گل به وفور استفاده گردد که این امر باعث افزایش جذابیت بیش از پیش آنان می‌گردد.

 

6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!          - انگور

 

4- با ژربرا خواب آرامی را تجربه کنید.

ژربرا کربن دی اکسید موجود در هوا را استنشاق و اکسیژن را در شب بازدم می‌کند. شما می‌توانید با قرار دادن این گل در اتاق خواب خود، علاوه بر بهره‌مند شدن از زیبایی‌های آن، هوای اتاق را تصفیه و تجربه یک خواب راحت را به خود هدیه دهید.

 

5. تنوع رنگی ژربرا

گل ژربرا با طیف رنگی گسترده، شامل تمامی رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و… و حتی گونه های دورنگ می‌باشد اما آبی، تنها رنگی است که بطور طبیعی وجود نداشته و بصورت مصنوعی و به دست بشر ایجاد شده است.
ژربرا نه تنها در رنگ های مختلف وجود دارد بلکه وجود گونه های مختلف آن، باعث ایجاد محبوبیت بیش از پیش ژربرا در میان دوستداران گل و گیاه شده است.

 

6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!          - انگور

6. ژربرا فقط یک گل نیست!

اشتباه است اگر فکر کنید که ژربرا یک گل است، زیرا از ادغام صدها گل درکنارهم به وجود آمده است. در واقع سر‌گل‌های آن یک خوشه ی بزرگ ازصدها گل است.

 

6 نکته‌ی جالب که شاید درباره گل ژربرا نمیدانستید!          - انگور

 

 

این حقایق جالب در مورد گل‌های ژربرا سبب می شوند تا گل‌های مورد علاقه تان را بهتر بشناسید. شما می‌توانید همه چیز را درباره این گل‌های زیبا بدانید و خانواده و دوستان خود را در مناسبت‌های خاص خود با این شکوفه های زیبا شگفت زده کنید.

با انتخاب گل ژربرا، شما به دنیایی از تنوع و زیبایی وارد می‌شوید. در گلفروشی انگور، ما تنوع زیادی از دسته گل، باکس گل و سبد گل برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به دلخواه خود انتخاب کنید.

دسته گل ژربرا در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است. شما می‌توانید بین دسته‌ گل ژربرا بزرگ و کوچک به تناسب سلیقه خود، گل‌های رنگارنگ و زیبا انتخاب کنید.

خرید گل ژربرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *