دانستی ها

تا حالا گلدون ها باهات حرف زدن؟

تا حالا گلدون ها باهات حرف زدن؟ - انگور

گلدان هوشمند Pet Plant

Pet Plant یک راه‌حل پیشرفته قرن بیست و یکمی برای حفظ سلامت گیاهان و رشد آن‌ها برای افرا مبتدی در پرورش گیاهان محسوب می‌شود. در صورتی که، از استعداد پرورش و نگهداری گیاهان برخوردار نیستید و با این حال دوست دارید در محل زندگی خود از گیاهان نگهداری کنید، می‌توانید از گلدان هوشمندی به نام Pet Plant که توسط یک ژاپنی به نام Junyi Heo برای Yanko Design طراحی شده است بهره‌مند شوید.

Pet Plant یک گلدان هوشمند و الکترونیکی در دنیای گیاهان است. در واقع، این گلدان سخنگوی گیاه شماست زیرا آنچه را که گیاه به آن نیاز دارد، آب بیشتر یا کمتر، دمای بالاتر یا پایین‌تر، شرایط خاک بهتر، رطوبت بیشتر یا کمتر را نشان می‌دهد. گلدان این متغیرها را بر اساس نیاز گیاه محاسبه ‌می‌کند و وضعیت آن را از طریق یک سری پیکتوگرام روی نمایشگر LCD به نمایش می‌گذارد.

همچنین، گلدان دیجیتال Pet Plant به شما می‌گوید که آیا گیاه را بیش از حد آبیاری کرده‌اید یا خیر و در صورت آبیاری بیش از حد، آب مازاد را به طور خودکار در یک ظرف جداگانه تخلیه می‌کند. تنها چیزی که این گلدان دیجیتال به آن نیاز دارد یک رابط ساده USB برای ارسال اطلاعات به کامپیوتر و دریافت آن است.

گلدان Pet Plant، وضعیت گیاه را با حالات مختلف چهره شبیه‌سازی مشخص می‌کند: آیا گیاه شما به دلیل بی‌توجهی به آن احساس عصبانیت می‌کند یا شاید خوشحال است یا شاید در حال پژمرده شدن است؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت گلدان دیجیتال خود نگاه کنید تا “حالت” گیاه را به شما نشان دهد.

تا حالا گلدون ها باهات حرف زدن؟ - انگور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *