مناسبتی

تقویم روزهای هفته ولنتاین 2024

تقویم هفته ولنتاین 2024

هفته ولنتاین یک جشن عشق و علاقه‌مندی است که هر ساله از 7 فوریه شروع می‌شود و در 14 فوریه به اوج می‌رسد. این هفته شامل 7 روز مختلف است، که هر روز به یک موضوع خاص مرتبط با عشق اختصاص دارد. این ایام به عنوان یک فرصت خوب برای اظهار عشق و ارسال پیام‌های عاطفی به عشاق یا دوستان خاص شناخته می‌شود. پایان این هفته، روز ولنتاین (14 فوریه) به عنوان روز عشاق نامگذاری می‌شود و در سرتاسر جهان با جشن‌ها و هدایای عاشقانه گرامی داشته می‌شود. این هفته همچنین فرصتی برای ایجاد خاطرات شیرین و تقویت بیشتر ارتباطات عاطفی بین افراد عاشق است.

 

روزهای هفته ولنتاین 2024: جدول تاریخ عشق فوریه

هفته‌ای از جشن عشق و شور و شوق به نام هفته ولنتاین که هر روز این هفته دارای یک موضوع مختلف برای جشن گرفتن عشق است. روزهایی که می‌توانید عشق خود را به همسر خود بیان کنید شامل روز ولنتاین، روز گل، روز پیشنهاد، روز شکلات، روز عروسک، روز قول، روز بغل و روز بوسه هستند.

زوجین می‌توانند عشق و احترام خود را به یکدیگر با هدایا، گل‌ها، شکلات و حرکات متفکرانه به طور غیرمنتظره بیان کنند. این یک فرصت عالی است تا ارتباط خود را تقویت کرده و خاطرات جدیدی با همسر خود بسازید. از هفته ولنتاین استفاده کنید تا عشق و اراده خود را به اطرافیان خود نشان دهید.

 

 امروز چه روزی از هفته ولنتاین است؟

این سوالی است که ممکن است در ذهن بسیاری از افراد برای جشن گرفتن از این هفته بیاید. اما اگر به هر دلیلی از روزهای هفته ولنتاین فراموشی کرده‌اید یا گیج شده‌اید، نیازی به نگرانی نیست. ما اینجا هستیم تا به شما لیست کامل تاریخ و روزهای هفته ولنتاین را ارائه دهیم تا شما بتوانید به راحتی و با اطمینان از این هفته لذت ببرید و از هر روزی که در آن هستید استفاده کنید.

روزها اسم روز تاریخ
روز اول روز گل رز🌹Rose Day Feb 07, 2024

چهارشنبه 18 بهمن

روز دوم روز پیشنهاد💍 Propose Day Feb 08, 2024

پنجشنبه 19 بهمن

روز سوم روز شکلات🍫 Chocolate Day Feb 09, 2024

جمعه 20 بهمن

روز چهارم روز تدی‌بر🧸Teddy Day Feb 10, 2024

شنبه 21 بهمن

روز پنجم روز قول🤞Promise Day Feb 11, 2024

یکشنبه 22 بهمن

روز ششم روز بغل🤗Hug Day Feb 12, 2024

دوشنبه 23 بهمن

روز هفتم روز بوسه💋 Kiss Day Feb 13, 2024

سه شنبه 24 بهمن

روز هشتم روز ولنتاین❤️ Valentine’s Day Feb 14, 2024

چهارشنبه 25 بهمن

 

روز گل رز 18 بهمن/7 فوریه (چهارشنبه)

روز گل رز 7 فوریه

 

روز گل رز، اولین روزی است که هفته ولنتاین با آن آغاز می‌شود. در این روز، هر کسی گل‌های رز را به عزیزان خود ارسال می‌کند تا نشان دهد که چقدر برایش ارزشمند و مهم است و اینکه عشق و احساسات خود را به آن‌ها ابراز کند. این روز، فرصتی است برای بیان عشق و احترام به روشی بسیار زیبا و عاطفی.

رنگ قرمز که نماد عشق، شور و عاطفه است، به طور معمول با این روز مرتبط است و به عنوان نمادی از عشق زوجین مورد استفاده قرار می‌گیرد. زوجین در این روز ممکن است یکدیگر را با گل‌های رز قرمز تبریک و تحسین کرده و جشن هفته ولنتاین را آغاز کنند. به طور کلی، این روز فرصتی است برای بیان عشق و ارسال پیام‌های عاطفی و محبت‌آمیز به همسر یا عزیزان دیگر.

 

روز پیشنهاد 19بهمن/8 فوریه (پنج‌شنبه)

روز پیشنهاد 8 فوریه

 

روز دوم هفته ولنتاین پس از روز گل رز به عنوان روز پیشنهاد شناخته می‌شود. در این روز، عاشق عشق خود را به دوست دختر خود اعلام می‌کند. این روز به عنوان بهترین زمان برای پیشنهاد ازدواج به دوست دختر یا دوست پسر برای بیان عشق شناخته می‌شود.

این روز فرصتی است تا رابطه را به مرحله‌ی بعدی ببرید و پیشنهاد ازدواج بدهید یا از کسی بخواهید که عشق شما باشد. مردم احساسات خود را از طریق حرکات، شعرها، نامه‌ها یا حتی با پرسش اظهار می‌کنند. یک محیط عاشقانه، گل و شکلات می‌توانند لحظه را حتی ویژه‌تر کنند. روز پیشنهاد فرصتی است برای قدم برداشتن به باور و تعهد به یک رابطه مادام‌العمر پر از عشق و خوشبختی.

 

روز شکلات 20 بهمن/9 فوریه (جمعه)

روز شکلات 9 فوریه

 

روز شکلات سومین روز هفته ولنتاین خواهد بود. در این روز، رایج است که به همسر خود شکلات مورد علاقه‌‌اش را هدیه دهند. در این روز، عاشقان بسته‌های شکلات و سبدهای شکلات را به یکدیگر به صورت پک، هدیه می‌دهند.

شکلات‌ها هدیه‌ی ایده‌آلی برای عزیزان شما در این روز خاص هستند، زیرا گفته می‌شود نماد عشق، وفاداری و خوشبختی هستند. برای بیان عشق خود به یکدیگر، زوجین اغلب جعبه‌های شکلات را هدیه می‌دهند. مهم نیست که شما یک شکلات ساده هدیه بدهید یا یک جعبه شکلات با ظاهری لوکس و خاص. مهم این است که این هدیه متفکرانه، باعث خوشحالی و لبخند عزیزان شما خواهد شد.

 

روز عروسک 21 بهمن/10 فوریه (شنبه)

روز عروسک 10 فوریه

 

روز چهارم هفته ولنتاین روز عروسک خرسی است. بیشتر دختران عروسک‌های خرسی را دوست دارند. برای جشن گرفتن این روز ویژه، پسران به دوست دختران خود عروسک خرسی از رنگ مورد علاقه‌ی آن‌ها هدیه می‌دهند.

عروسک‌های خرسی نماد گرمایی، مراقبت و عاطفه هستند و این باعث می‌شود که آن‌ها هدیه‌ی ایده‌آل برای روز ولنتاین به عنوان یک نشانه عشق باشند. زوجین برای بیان عشق و احترام به یکدیگر عروسک‌های خرسی را هدیه می‌دهند. یک عروسک خرسی هدیه‌ای است که جاودانه و سنتی است و باعث می‌شود عزیزانتان لبخند بزنند. این روز را با هدیه دادن یک عروسک خرسی زیبا و دلنشین به عزیزتان به یادماندنی‌تر کنید که تا آخر عمر خود به خاطر بسپارند.

 

روز قول 22 بهمن/11 فوریه (یکشنبه)

روز قول 11 فوریه

 

روز قول، پنجمین روز هفته ولنتاین است. در این روز، مردم به عشق خود قول می‌دهند که برای همیشه با او خواهند بود و تمامی آرزوهایش را برآورده خواهند کرد.

زوجین قول می‌دهند که یکدیگر را در هر شرایطی حمایت کرده و همیشه در کنار یکدیگر باشند و رابطه‌ی خود را تقویت کنند. این روز فرصتی است برای تقویت ارتباط بین دو فرد عاشق که به هم قول می‌دهند. روز قول را  با دادن قول‌های معنادار به عزیزتان که قصد دارید آنها را تا انتهای عمر خود حفظ کنید، به یادماندنی‌تر کنید.

 

روز بغل 23 بهمن/12 فوریه (دوشنبه)

روز بغل 12 فوریه

 

روز بغل، ششمین روز هفته ولنتاین است. به جای همه‌ی انواع هدایا، عاشقان با یک آغوش گرم، حرکتی پر از عشق و احساس تعلق، عشق و احساس خود را ابراز می‌کنند.

زوجین در این روز خاص همدیگر را بغل می‌کنند تا عشق و احترام خود را به یکدیگر بیان کنند. یک آغوش گرم می‌تواند سبب آرامش و شادی شود. همچنین احساساتی را بیان کند که کلمات نمی‌توانند آن را بیان کنند. این روز را با دادن یک بغل گرم و فشرده به عزیزتان به یادماندنی‌تر کنید که تمام عشق و محبت شما را به او بیان می‌کند.

روز بوسه 24 بهمن/13 فوریه (سه‌شنبه)

روز بوسه 13 فوریه

 

روز بوسه، روز هفتم هفته ولنتاین است. در این روز، احساس عشق و مهربانی با بوسه زدن یکدیگر به خوبی ابراز می‌شود.

زوجین در این روز خاص، بوسه می‌زنند تا عشق و علاقه خود را به یکدیگر ابراز کنند. بوسه می‌تواند طیف وسیعی از احساسات را منتقل کند، از شور و شوق تا همدردی و احترام. با دادن بوسه‌ای پر از عشق، مهربانی و همدردی به عزیزتان، روز بوسه را به یک خاطره به یادماندنی تبدیل کنید که برای همیشه در دل‌ها جا باقی بماند.

 

روز ولنتاین 25 بهمن/14 فوریه (چهارشنبه)

روز ولنتاین 14 فوریه

 

روز ولنتاین در تاریخ 14 فوریه، آخرین روز هفته ولنتاین با حال و هوای عاشقانه جشن گرفته می‌شود. می‌توانید تمام روز را با همسر خود بگذرانید و با انجام هر کاری که امکانش باشد، این احساس را به او بدهید که بهترین و مهم‌ترین شخص زندگی شماست.

 

اگر شما هم دوست دارید ولنتاین خاصی داشته باشید و این هفت روز رو فراموش کردید، می‌تونید همه 7 روز رو توی یک روز خلاصه کنید و از پک‌های آماده گل و شکلات و خرس ولنتاین مجموعه انگور سفارش بدید. 😃

 

خرید هدیه ولنتاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *