مناسبتی

۱۰ نوع از بهترین گل برای روز مادر

۱۰ نوع از بهترین گل برای روز مادر - انگور

روز مادر بهترین زمان برای گرامیداشت یکی از مهمترین افراد زندگی شما است بنابراین انتخاب بهترین گل برای روز مادر می‌تواند جزء دغدغه‌های ما در زندگی باشد تا بتوانیم با انتخاب مناسب‌‍ترین و زیباترین گل عزیرترین فرد خود را خوشحال نمائیم. او برای مراقبت و پرورش دائمی در طول سال‌های زیادی، شایسته هدیه‌ی ارزشمند است که روز خاص او را به خاطره‌ایی زیبا و به یادماندنی تبدیل کند.

در این مقاله ۱۳ نمونه از بهترین گل برای روز مادر که مورد علاقه مادران است را معرفی می‌کنیم تا بتوانید مناسب ترین گل را از گل فروشی آنلاین تهیه نمائید.

حقیقت این است که مادران قهرمان زندگی ما هستند. آن ها روزانه چندین کار مختلف را انجام می‌دهند و با این حال هنوز هم وقت می‌یابند تا به ما عشق و توجه نشان دهند (آنها باید قدرت فوق العاده‌ای داشته باشند!) به همین دلیل است که آنها شایسته بهترین روز مادر هستند، شکوفه‌هایی به زیبایی و درخشان. تنها سوال این است … کدام یک؟ اینجاست که ما وارد می‌شویم. برای کمک به شما در انتخاب بهترین دسته گل، در اینجا گلهای مورد علاقه روز مادر قرار دارد.

 

سفارش گل برای روز مادر🤱

۱. میخک صدپر

از زمان‌های قدیم تا کنون گل میخک صدپر، گل رسمی روز مادر بوده است. طبق عرف، مادری که مادر خودش هنوز زنده است گل میخک قرمز یا صورتی هدیه می‌گیرد.

اما اگر مادرش فوت شده باشد، گل میخک سفید هدیه می‌گیرد. با هدیه دادن میخک سفید به او می‌توانید خاطرات خوشایندی از دوران کودکیش را دوباره برایش بیافرینید. یک انتخاب مناسب برای مادرانی که سبک کلاسیک را دوست دارند.

خرید گل میخک

 

میخک صدپر - بهترین گل برای روز مادر

۲. گل مینا

گل مینا نشان دهنده لطافت و معصومیت است. این گل درخور مادری با نشاط، خوش قلب و صمیمی است.

با هدیه دادن گل‌های مینای سفید یا یک دسته گل از میناهای رنگارنگ می‌توانید روزی عالی برای مادرتان رقم بزنید. همچنین به او نشان می‌دهید که او بانوی زیبایی است و به همین دلیل دوستش دارید.

گل مینا - بهترین گل برای روز مادر

۳. رزهای زیبا

گل سرخ فقط عاشقانه نیست. آنها می‌توانند انواع مختلفی را نمادین کنند – رنگ زرد به معنای دوستی است، در حالی که صورتی ملایم به معنای شادی و تحسین است (دقیقاً مورد روز مادر). به علاوه گلهای رز فقط زیبا هستند، مطمئناً آن شکوفه‌های ظریف شما را به لبخند وا می‌دارد.

همه بانوان عاشق گل رز هستند. معمولا گل‌های رز قرمز نماد عشقی پرشور هستند، بنابراین گل رز با رنگ دیگری برای مادر خود انتخاب کنید. گل‌های رز زرد یا نارنجی نشان دهنده احساس سپاس و شادی شما از مادرتان است.

رزهای زیبا - بهترین گل برای روز مادر

۴. لیسیانتوس

لیسیانتوس گلی عالی برای ادای احترام به مادری است که گل‌های لطیف، زیبا و جذاب را دوست دارد. می‌توانید گل‌های لیسیانتوس را در انواع مختلف تک رنگ، چند رنگ یا دسته گل‌ ترکیبی تهیه کنید. این گل کوچک شیرین به هر نوع چیدمان ظرافت می‌بخشد. آن را با شکوفه‌های بزرگتر و تعداد زیادی شاخ و برگ سرسبز مخلوط کنید و دسته گل زیبایی داشته باشید که مطمئناً برای روز مادر این را رقم می‌زند.

لیسیانتوس - بهترین گل برای روز مادر

۵. انواع گل‌های سوسن‌

گل‌های سوسن شکل مشخصی با گلبرگ‌های بلند و پرچم‌های برجسته دارند. تنوع رنگ آنها بی انتها است.

هر کدام از انواع سوس را انتخاب کنید، از یک سوسن سفید ساده گرفته تا یک سوسن نارنجی یا یک دسته گل سوسن رنگارنگ، به مادرتان احساس خوشبختی و خوشحالی هدیه می‌دهید.

۶. آنتوریوم

آنتوریوم گلی زیبا با برگ‌ها و گلبرگ‌های براق است. اگر می‌خواهید به مادرتان گلی با دوام بالا و مدت گل‌ دهی زیادی هدیه دهید، یک گلدان آنتوریوم انتخابی عالی است.

آنتوریوم - بهترین گل برای روز مادر

۷. ارکیده

انتخاب گل ارکیده برای مادرانی با سلیقه عجیب و غریب انتخابی ایده آل است. گل ارکیده دو ساقه، گلی منحصر به فرد برای زیبایی مضاعف خانه‌های مجلل است. اگر هدیه‌ای می‌خواهید که به صورت دائمی باشد، گیاه ارکیده در گلدان باید مورد پسند شما باشد. البته می‌توانید آنها را در یک دسته گل تهیه کنید، جایی که آنها واقعاً جلوه‌ی زیبایی خواهند داشت.

ارکیده - بهترین گل برای روز مادر

۸. لاله

روز مادر یک جشن بهاری است که لاله‌ها را به یک انتخاب فصلی عالی تبدیل می‌کند. با انتخاب یک دسته گل لاله رنگین کمانی به مادرتان نشان دهید که چقدر برای شما با ارزش و گرامی است. این گل‌ها دارای رایحه‌ای شیرین و مطبوع دارند و دوام آن از بسیاری از گل‌های دیگر بیشتر است.

لاله - بهترین گل برای روز مادر

۹. گل‌های ادریسی

به مادری که سال‌های زیادی به شما عشق و حمایت بی دریغی عطا کرده است، گل‌های سرسبز و باطراوت گیاه هورتانسیا را هدیه دهید. معمولا یافتن هورنسی‌های آبی بسیار آسان است. همچنین می‌توانید نوع کمیاب‌تری مانند گل هورتانسیا صورتی پررنگ یا چند رنگ را به او هدیه دهید.

 

خرید گل ادریسی 

 

گل‌های هورنسی - بهترین گل برای روز مادر

۱۰. گلایول

گل‌های بی‌نظیر گلادیولوس نماد وفاداری، افتخار و قدرت فرد است. اگر مادرتان را این چنین می‌بینید، یک دسته گل گلادیولوس نشان دهنده تحسین شما است. از آنجایی که شکوفه‌ها به صورت عمودی روی یک ساقه بلند قرار گرفته‌اند این گل بسیار زیاد توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

۱۱. نیلوفرهای سرسبز

شکوفه‌های چشمگیر و بزرگ آنها در رنگ‌های متنوعی، ملایم و پررنگ وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید رنگ مناسب مادر را انتخاب کنید و فراموش نکنید که آنها نیز بوی خارق العاده‌ای می‌دهند.

۱۲. گل داوودی رنگارنگ

به همین دلیل به عنوان یک گل کلاسیک برای روز مادر، گلهای داوودی زیبا حتی “مادر” نام دارند! شکوفائی همه کاره که آنها به تنهایی و یا در یک ترکیب مختصر زیبا به نظر می‌رسند. آنها همچنین در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند تا بتوانید یک گل برای روز مادر متناسب با روحیات مادر خود پیدا کنید.

گل های داوودی - بهترین گل برای روز مادر

۱۳. زنبق چشم نواز

ایده آل برای یک نمایش چشم نواز که هر اتاق را روشن می‌کند، این شکوفه‌ها با گل‌های رز بسیار عالی می‌شوند. یک انتخاب عالی برای مادرانی که عاشق رنگ هستند.

هر گلی که برای مادرتان انتخاب می‌کنید، یک کارت تبریک نیز تهیه کنید و فقط با چند کلمه به او بگویید که چقدر برای شما با ارزش است. از این گذشته، هیچ کسی مانند مادر شگفت انگیز و دوست داشتنی نخواهد بود!

 

خرید دسته گل زنبق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *